srijeda, 2. veljače 2011.

Across The Stars - enjoy!
















Dobro jutro Vam svima želim! Pošto sam u strašnoj gužvi i trenutno nemam vremena za novi post, željela sam samo s Vama podijeliti jednu pjesmu koju naprosto obožavam. Paše mi u ovakve tmurne dane i na čudan način me puni nekom pozitivnom energijom. Daje mi polet i neki dječački zanos. Inače, obožavam filmsku glazbu, mislim da sam već napomenula da sam ogromni Star Wars fan, a ova pjesma je za mene bezvremenski klasik. Voljeli ili ne voljeli SW, mislim da će Vam se ova nježna pjesma svidjeti.
Dragi i ja smo čak razmišljali da nam bude na ovu pjesmu prvi ples jednog dana na našem vjenčanju. We shall see. Dotad ću svakodnevno uživati u njoj, a nadam se da će se svidjeti i Vama.

''Attachment leads to jealousy. The shadow of greed that is. Train yourself to let go of everything you fear to lose.'' (Star Wars III - The Revenge Of The Sith)

Žurim, jurim, letim, a do idućeg posta, May The Force Be With You!

3 komentara:

  1. Sad bi moj tata bio oduševljen, neki dan sam mu skinula svih 6 Ratova zvijezda i spržila na DVD. Bolje da ti ne pričam koje je to ushićenje bilo xD

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, znam kako mu je, ja obožavam SW, mogla bih gledati do besvijeti. Strašna ljubav, nema šta. :DD Ali ova pjesma je prezakon, nježna da nježnija ne može biti... :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Slažem se. Trk na moj blog po nagradu :)

    OdgovoriIzbriši