ponedjeljak, 31. siječnja 2011.

Oda Facebook-u iliti priča o ljubomori.

Email. Password. Log in.
Uhhh, novi notifikejšn. Nekoliko njih. *klik*
'' XYZ likes your link.''
''XYZ likes your status.''
''XYZ commented on your link.''
Osmijeh mi se lagano razvlači licem, dok Dragi iza mene nervozno poskakuje s noge na nogu. Paleći već vjerojatno petu cigaretu zaredom, u kojih 5min.
''Opet on. Taj frajer nema pametnijeg posla nego da lajka svaki drek koji ti staviš na taj fejs.'' - promrmlja on. A, ja se i dalje samodopadno smijem. ''I prestani se cerit, egotripe jedan!'' - dodaje, ali sad već i on kroz smijeh. Otpuhuje dim cigarete, ravno u moje lice, iako zna da sam na to alergična i potiho priča sam sa sobom. A, ja se i dalje samodopadno smijem.
Ali moj Dragi ne shvaća da ipak nisam toliki egotrip i da se ne smijem lajkovima koji, ruku na srce, svakodnevno dolaze na moj account na popularnoj društvenoj mreži. Smješkam se njegovoj slatkoj ljubomori i specifičnom izrazu lica kad vidi da je opet ''taj frajer'' lajkao nešto moje. Uživam u tim njegovim malim ispadima svaki put kad ugleda njegovo ime na ekranu i kako pokušava glumiti frajera i da mu je zapravo baš svejedno. A, nije. Očigledno nije. Lijepo moje...
Nježno mu prilazim s leđa i zagrlim ga.
''Volim te takvog.'' - prošapćem.
''Kakvog?'' - promrmlja.
''Takvog. Ljubomornog. Rijetko si takav.'' - odvratim.
''Uopće nisam ljubomoran. Samo mi je smiješno. Jer je očito.'' -opravdava se.
'' A kaj je to očito? To da taj čovjek i ja očigledno volimo iste stvari. Samo to je očito. I očito je to da si ti malo ljubomoran, ništa drugo.'' - ne popuštam.
''Ma joj... Znaš i sama da je očito. S obzirom na vašu prošlost. Zašto baš sad? Očito je.'' - polako počinjem osjećati nervozu u njegovom glasu, pa ga još jače zagrlim. To ga uvijek smiri.
''Pretjeruješ, mili. To je samo glupa društvena mreža. Kolikim ljudima ja svakodnevno lajkam najrazličitije stvari. I jeli to po tebi očito?'' - nježno ga upitam. S njim ponekad treba nježno, kao sa malim djetetom.
''To si ti. Ti si drugačija. Bolja od drugih. Ti nisi on. On je problematičan.'' - odvrati.
Tu shvaćam da je dalja rasprava besmislena pa samo duže vrijeme ostajemo u zagrljaju. Ponekad tišina najbolje objasni stvari. Bolje nego tisuće riječi. Osjećam kako ga nervoza lagano napušta i kako mu se puls smiruje. Dijete moje, ponekad je zbilja toliko dijete.


Email. Password. Log in.
Uhhh, novi notifikejšn. Nekoliko njih. *klik* 
'' XYZ likes your link.''
''XYZ likes your status.''
''XYZ commented on your link.''
Osmijeh mi se lagano razvlači licem, dok krajičkom oka čekam njegovu reakciju.
Mrki pogled, ponovno dobivam cigarete u lice i jedva čujno: '' Zadavit ću tog lika kad ga sretnem.''
A, ja se ponovno samodopadno smijem. 

Broj komentara: 9:

  1. Hahahhahhaa..

    Uh moj ne bi ovako reagirao na ljubomoru. Jako rijetko je ljubomoran, ali kad je onda mu je užasno teško objasnit što je istina a što ne jer on nešto svoje zabrije u glavi i ne pušta. Tako je jednom dok još nismo bili u braku netko pogriješio broj i poslao mi poruku nešto maco dugo se nismo vidjeli, kad ćemo na kavu. I poludio je. Nikako mu nisam mogla objasnit da je netko pogriješio i da nemam pojma tko je to. Nakraju je završilo tako da sam razbila mobitel koliko me izludio.

    OdgovoriIzbriši
  2. Moj Dragi inače smatra da je pokazivanje i osjećanje ljubomore izraz slabosti i stalno govori kako nije on nije ljubomoran jer mi vjeruje, jer ima povjerenja... A, opet, ona zelena bojica koju dobije u licu kad vidi ime dotičnog mi je neopisivo simpatična i skroz ga razotkrije. Ljubomorko moj... :)
    Hahaha, razbila si mobitel, really? :D Mene je doduse moj znao isto do boli izluditi, ne radi ljubomore ali drugim stvarima, da sam jednom otisla iza ponoci setat po kvartu da se smirim. A, reci cu samo da zivim u jednom od gorih kvartova u Zagrebu. :DD

    OdgovoriIzbriši
  3. Volim tvoje postove :))) ovaj me je nasmijao totalno :) i da ti kažem, sve se to i meni događa :) taj mrki pogled i nervoza haha :) al slatko je to ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hahahahaha super je ovo :D Kad se samo sjetim svojih takvih situacija xD Nema veze, slakta je ljubomora dok je u granicama normalnog ponašanja :D

    OdgovoriIzbriši
  5. @JCG - hvala, drago mi je da ti se svidjaju :)) jako slatko moram priznat, rijetko tome svjedočim pa kad dođe do toga, ne puštam lako ;))

    @Đinđe - ma da, jasno, ja prva nikad ne bih trpila ljubomorne ispade u tezem obliku; ovako je ful slatko i osvjezi mi cijeli dan. :))

    OdgovoriIzbriši
  6. Ej da ti odg, ma samo ti šalji,ave se može iskorisiti :) Možeš poslikat pa ako želiš da ti neš popravim za uzvrat ili da ti neš novo napravim . Evo upravo mi je stigao paketić od Just Cake Girl isto. :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Hahaha, sjajno :) Ti si jedna srecnica, znas to :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Jesam li? :) Ma znam da jesam... Hvala na posjeti! :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Stvarno sam ga razbila.. još sam i karticu onu malenu na još manje komadiće raskomadala koliko mi je bio digao tlak. Uf...

    A šta je najbolje.. taj mobitel mi je on kupio. Hahahha..

    OdgovoriIzbriši