petak, 7. siječnja 2011.

Kad sam bolesna, dosadno mi je. Kad mi je dosadno, gledam filmove. I usput, recenziram.

Fakin šit. I dalje sam bolesna. Da, više nemam temperaturu ali kašljanje se ne smiruje. Naprotiv, imam dojam da je svaki dan sve gore i gore. A, nema kaj nisam utrpala u sebe - sirup, tablete, čaj, med, limun, prženi šećer - i Ništa ne pomaže. NIŠTA. Već lagano ludim jer od Nove nisam vidjela vanjskog svijeta. Ali polako mi je dosta, danas idem na kavu, pa kud puklo. Ne mogu više biti doma i ležati i nadati se da će proći. Pije mi se kava, druži mi se s ljudima... Mrh, baš izluđuje kad si bolestan. Baš izluđuje. Nije zabavno biti bolestan, osobito ne ovoliko dugo. Iako... Ima jedna prednost svega toga. Kako sam zadnja 2 tjedna (osim za Novu) stalno bila doma i k tome, poprilično nesposobna za ikakve fizičke napore, naskidala sam si hrpe filmova i još se pritom držala svoje novogodišnje odluke. Jeeej! Pa umjesto baljezgarija o tome kako sam sva vajnava i nikakva, zamislila sam ovaj post kao recenziju svih tih filmova koje sam uspjela (napokon) pogledati. Naravno, bilo je tu i onih koje sam gledala po 1000.ti put i koji mi nikako još nisu uspjeli dosaditi. Pa krenimo otpočetka.

1.) Breakfest at Tiffany's- jedan od mojih najdražih filmova svih vremena, sa neodoljivom Audrey u glavnoj ulozi. Ovom filmu ću uvijek davati čistu peticu i preporučivati ga ljudima kao ''must watch'' film. Neodoljiva Audrey, zanimljiva i intrigantna radnja, savršena moda i poznati soundtrack - ako niste dosad, obavezno ovih dana. Jednostavno je grijeh ne pogledati (nekoliko puta) ovako dobar film.
2.) Love Actually - britanska komedija/romantična komedija/drama; jednostavno ne znam u koji okvir da strpam ovaj film. Ali je savršen. Nekoliko posve različitih i nepovezanih priča koje kreću nekoliko tjedana prije Božića dobivaju svoj zaplet tokom filma, da bi se sve magično riješilo i sjelo na svoje mjesto baš na večer uoči samog Božića. I kao šećer na kraju, sve te priče su zapravo isprepletene.Hrpa sjajnih britanskih glumaca (Hugh Grant, Liam Neeson, Colin Firth i drugi) i sjajnog britanskoga humora jednostavno obećava savršen božićni film.
3.) Alice In Wonderland - potpuno razočaranje. Toliko sam očekivala od tog filma, a na kraju tako malo dobila. Loša gluma gotovo na granici sa preglumljivanjem i prenemaganjem je ono što me zapravo najviše razočaralo u ovom filmu. Iako film ima par dobrih momenata, na kraju se sve svodi baš na to - dobri momenti, a sve ostalo... Well, jednostavno, loše. Jako jako loše.
4.) The Reader - prvo, Kate Winslet. Ona je savršena. Ona svaki film napravi savršenim. Zasluženi Oscar za ulogu u ovom filmu. Film je jako dobar, jako ali ipak, nije savršen, ma koliko se Kate trudila. Kako ide kraju, film postaje zamoran ali isplati se pogledati ga do kraja. Zabranjena (?) ljubav, tužan kraj, WW2 garantiraju dobru zabavu. Kraj je malo razvučen i zamoran ali ipak to ne umanjuje umjetničku vrijednost ovog filma. Ako ništa drugo pogledajte ga radi Kate. Toliko je dobra da ćete filmu oprostiti sve manice koje ima.
5.) District 9 - da, ja volim SF, zapravo Star Warsi su mi najdraži filmovi ikad i sve to stoji. Ali ovaj film mi nije legao. Osobito mi nije jasna ocjena koju je dobio i koja ga u 2010. izjednačuje sa Inception-om. Ne, nije ni do koljena Inceptionu, Inception je remek-djelo. A, ovo? To je tek još jedan u nizu filmova sa alienima... Ne znam, ništa posebno, iako moj Dragi tvrdi baš suprotno. Dobar za utrošiti vrijeme, ali umjetnička vrijednost? Hmmm, pa i nema je. Tek toliko.
6.) Life As We Know It - klasična romantična komedijica sa prezgodnim Josh Duhamelom i slatkom Katherine Heigl u glavnim ulogama. Bla bla, oni se ne podnose, on je macan koji okolo bari ženke, ona control freakuša, i onda, paf, umiru im najbolji zajednički frendovi i njima ostave svoju 1godišnju kćer na skrbništvo. I onda tu krenu zajebancije. Film je osrednji, uostalom kao i svaka druga romantična komedija ali vrijedi ga pogledati i dobar je za ubiti vrijeme. A Josh Duhamel je jednostavno prehot i gledat ću SVAKI film koji sa njim izađe. As simple as that.
7.) Ko to tamo peva - najjača komedija sa prostora bivše Juge. Neku večer sam ga gledala po milijunti put i ponovno umrla od smijeha. Čak je i moj Dragi priznao da je film stvarno dobar, a on organski ne podnosi bilokakve filmove sa naših prostora. Ako se želite stvarno dobro nasmijati i jednu komediju kojoj ćete se stalno vraćati, ovaj film je baš kao stvoren za to. Puno crnog humora na jednom mjestu, dobre glume, savršenih glumaca, odlične radnje i neočekivanih situacija - pun pogodak, ali puuun!

Eto, to su moje recenzije zasada. Uskoro krećem sa novim nagledavanjem filmova, pa kad ih se skupi dovoljan broj, možda opet padne koja opća recenzija. Ako tko ima kakav prijedlog za dobar film, očekujem da mi javi jer dobrih filmova nikad dosta. Do idućeg postanja, ljubim Vas sve!

Nema komentara:

Objavi komentar