četvrtak, 20. siječnja 2011.

Trenutno...

Odlučila sam da će rubrika ''Trenutno...'' postati moja stalna mjesečna rubrika u kojoj ću pisati što me sve trenutno zaokuplja, što trenutno volim, ne volim, čitam, slušam, gledam. Čini mi se kao dobra ideja jer sam na sličan koncept naišla na par blogova i onda se iznenadiš koliko iz takvog jednog posta može izići ideja i prijedloga.

Trenutno čitam: knjige vezane uz faks i to mi jako ide na živce jer nakon cijelog dana štrebanja nisam sposobna za išta drugo nego se za izvaliti u krevet i zaspat k'o prebijena mačka. Ali ipak, preporučit ću Vam zadnju knjigu koju sam pročitala, a to je Ljubav u doba kolere od G.G.Marqueza. Iako sam od nje očekivala puno više, knjiga nije loša, jedna netipična ljubavna priča vrijedna vremena utrošenog na čitanje iste.
Trenutno slušam: moje novo glazbeno otkriće, Late Night Alumni. Za njih sam saznala preko yt tutoriala od Michelle Phan koja ih često koristi kao glazbenu podlogu. Nježna, meditativna glazba kao stvorena za one stresne dane kad se samo želite zavući u svoj kutak i neka vas svi ostave na miru. Thumbs Up!
Trenutno najdraža pjesma: neću ništa reći, samo otiđite na yt, upišite u search Dječaci - Narodna i preslušajte.  Trenutna himna moje ekipe s faksa. Sprdancija na entu, milina!
Trenutno gledam: zadnji stvarno dobar film koji sam pogledala je Operation Valkyra i svima ga najtoplije preporučam. Čak iako niste fan Tom Cruisea, kao ja, film će na Vas ipak ostaviti utisak. Jedan od boljih novih filmova koje sam u zadnje vrijeme gledala.
Trenutno najdraži lak: već neko vrijeme oduševljena sam China Glaze lakovima i baš sam jučer napravila listu od novih 10ak koje želim imati. Predivne nijanse, dovoljna dva sloja za intenzivnu boju, a sa nadlakom još dobiju onaj posebni sjaj - divno. Ali naj favorit trenutno mi je Emerald Sparkle - zelena boja koja jednostavno osvaja!
Trenutno najdraži blog: Chloe's Nails - idite, pogledajte i divite se, ja nemam riječi kojima da to opišem. 
Trenutno me živcira: to što sam prije 10 dana skinula umjetne nokte i sad moji prirodni nikako da se oporave od tog šoka. Zapravo, ljuta sam na samu sebe jer ne znam što su mi ti umjetni nokti uopće opet trebali. Valjda će biti bolje kroz idućih par dana.
Trenutno najdraži citat: ''Ne govori svom Bogu koliko su veliki tvoji problemi, već reci svojim problemima koliko je velik Tvoj Bog.'' - odlučila sam, to će mi biti nadalje misao vodilja kroz život.

Zasad sam ostala bez inspiracije i s time završavam svoju prvu rubriku ''Trenutno...''. Nadam se da ste se pronašli bar u jednoj točci i da je i Vama pala neka ideja za gledanje, čitanje, slušanje... Ja očekujem Vaše prijedloge. Ljubim Vas sve!

Broj komentara: 5:

  1. Hahahahahaha, a jesam se nasmijala pjesmi ajme hvala ti na tome :D Super ti je ova rubrika :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala, drago mi je da ti se sviđa! :) A pjesma - ma riječi su suvišne, kad sam je prvi put čula uslijedilo je beskrajno ripitanje iste, over and over and over again! :DD Pjesma koja me uvijek digne iz mrtvih i oraspoloži... :D

    OdgovoriIzbriši
  3. sad ne mogu prestati slušati tu pjesmu hahaha :D Trenutna rubrika neka postane stalna :)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Hoće hoće, čim se ponovno napunim dobrim preporukama... Baš mi je drago da Vam se sviđa. :)

    OdgovoriIzbriši