subota, 5. veljače 2011.

Jeste dobro?

Jeste dobro?
Ja sam, ajmo to nekako fino sročiti, savršeno. Ne znam što se sa mnom dešava ali zadnja tri dana sam prepuna dobre energije. Optimističnija više nego ikada. Prštim veseljem. Mama je zaključila da me milina takvu gledati i da trebam češće biti takva. Po mogućnosti, stalno. Slušam vesele pjesmice, skakućem po stanu, a sinoć sam u 10 navečer nasred parka u svom kvartu pjevala pjesmu koja savršeno opisuje moje trenutno stanje duha. Stavljam link da i Vas oraspoloži, to je moja trenutna himna.

Jelda da je zarazna? Jelda da tjera na smijeh, vrištanje od sreće, pjevanje, ples i dobro raspoloženje? Iako govori o prekidu veze i početku ''novog'' života, a kod mene to nije slučaj, ipak volim ovakve hiperaktivne i sretne pjesme. Izokrenula me 100%, a iz mene izvlači ono najbolje. Ovaj osjećaj još nikad nisam iskusila i ne želim da ikad ode. Jer ja ''mogu sve, mogu sve, mogu sve''.

Moram odraditi i par nagradica koje sam dobila ovih dana od Đinđice. Hvala ti, mila, na tome!
Prva nagrada je za blogove koji imaju ono nešto. 

1. Zahvali i linkaj osobu od koje si dobila nagradu! (jesam)
2. Sažmi svoju blogersku motivaciju i filozofiju u tri rečenice!
---> Preteško! Ne mogu ja to u samo pet riječi, sorry!
3. Proslijedi blogerima za koje misliš da imaju ''ono nešto.''






Drugu nagradu treba proslijediti na 12 blogova.











Svoju nagradu upućujem: Idemo dalje, Đinđici, Lilly, Maybe, Dijani, Just Cake Girl, Lalici i Smashing Beauty. Znam da nije 12 blogova, ali dobro je za početak. Istim osobama dodjeljujem i prvu nagradu! :)

Da se vratimo na prvotnu temu ovog posta: dakle, jeste dobro? :)
Svima Vam želim ove dane koje ja trenutno živim. Želim Vam brdo dobrih osjećaja, osmijeha i sreće, a ja odoh ponovno filati svoje samopouzdanje veselim notama i rečenicom ''mogu sve''! U ovim danima koji mi slijede ništa ne može doći bolje nego ovakvo raspoloženje!
Veselo Vas sve ljubim, lijepe moje!

Broj komentara: 6:

  1. Čestitam na osvojenim nagradama i zahvaljujem na nagradama :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala draga! :D Nadam se da ćeš me skup s njima zaraziti i tim dobrim raspoloženjem! :)) Kiss

    OdgovoriIzbriši
  3. Bila sam dobro, sad sam jos bolje - hvala! :D

    OdgovoriIzbriši