subota, 19. veljače 2011.

Molim savjet!

Ispiti su gotovi. Nije sve prošlo onako kako sam zamislila ali odlučila sam ne živcirati se više zbog toga jer ionako ništa ne mogu promijeniti ili napraviti boljim i sebi korisnijim. Jednostavno, life goes on, i šta ja tu mogu? Ovih par dana posvetila sam malo sebi. Počela sam brisati prašinu sa knjiga koje nisu vezane uz faks, a pošto je vrijeme vani takvo kakvo je, nema ništa lijepšeg nego se zavalit u topli krevet, piti čaj i dugo čitati. Baš me to opušta. Ipak mi faks sa milijunskom literaturom nije uspio zgaditi knjige i pisanu riječ, samo za nju imam malo manje vremena nego inače.
Čitam sve i svašta. Ne mogu reći da imam neki istančani ukus za knjige. U svakoj se mogu pronaći, iz svake mogu nešto naučiti. Imam gotovo zadivljujuću sposobnost apsolutnog uživljavanja u radnju i likove. Rijetko ću za ikoju knjigu reći da je loša jer cijenim svaki trud koji je oko njenog pisanja uložen. Knjige su ponekad moj mali svijet, moje izbjeglištvo gdje se sakrivam kada nemam potrebu za druženje s ljudima. A, vani je baš takvo vrijeme radi kojeg nemam potrebe ići po kavama i smrzavati se čekajući tramvaj/autobus i kao stvoreno za topli krevet, čaj i mnoštvo čarobnih riječi koje mi omogućavaju da se izgubim i ne razmišljam o stvarnosti.
Trenutno čitam ''Kolibu'' od W.P.Younga. Knjiga od koje sam puno očekivala. Dugo sam se dvoumila dali da je kupim ili ne. Golicala je moju razigranu maštu. Očekivala sam stvarno čudo od nje. A, kako to obično biva, kad od nečeg puno očekuješ, onda se u većini slučajeva dobrano razočaraš. Neću ovdje pisati recenziju knjige jer su mi ostala još dva poglavlja do samog kraja koja možda uspiju spasiti dosadašnji mlak dojam ali... Moram to reći, knjiga mi je ispala potpuni podbačaj. Počinje obećavajuće ali na kraju, sve se nekako svelo na bezdušno banaliziranje svega, a prvenstveno vjere. Gotovo sam sinoć uz razočarani uzdah odlučila da se neću niti truditi pročitati zadnja dva poglavlja. Ali, kako je jutro uvijek pametnije od večeri, tako sam i ja jutros odlučila da ću ipak toj knjizi dati još jednu, posljednju šansu i onda je detaljno isjeći na sve najprostije dijelove. Dosadašnja ocjena 2.5/5, vidjet ćemo dali će ta zadnja dva poglavlja uspijeti spasiti što se spasiti da.
Dakle, početak ovog posta vrišti ''MOLIM SAVJET!'' Tražim neko dobro štivo. Primam i Vaše preporuke za ''podbačaj godine'', ipak smo svi različiti. Što se tiče ''Kolibe'', svakako je pročitajte jer mnogima se, prije mene, svidjela, ja sam očito unikat svijeta. Ja uvijek tražim neku čaroliju i magiju koju nisam uspjela u ''Kolibi'' pronaći, pa tome zahvalite i moj razočaravajući ton. Možete li mi pomoći da pronađem svoju čaroliju? Baš bih Vam bila zahvalna!
Ljubim Vas sve!

Broj komentara: 12:

  1. ja isto mogu skoro sve da čitam, i mogu da kažem da čitam sve i svašta. obično kad pročitam neku knjigu koja mi se sviđa onda krenem redom da čitam sve od tog pisca što može da se nađe kod nas. vrlo rado bih ti preporučila nešto za čitanje, samo što možda imam malo čudan ukus kad su knjige u pitanju pa ne bi bilo loše da nam napišeš npr. šta ti voliš da čitaš, koje su ti knige dobre ili tako nešto, pa da ti lakše preporučimo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. ma bilošto, ne volim samo sf i harry pottera i twilight, drugo sve dolazi u obzir :DD slobodno dakle preporuci svoje najdraže knjige, autore, pa čak i one koji ti nisu dragi, samo da nije sf literatura, ja sve volim pročitat. baš sve :DD
    evo, npr., volim stil g.g.marqueza, obožavam krležine knjige, ugl, bitno da je knjiga... :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Helou darling! Imaš na mom blogu preporuke pod rubrikom bookworm gdje sam između ostalog spomenula i famoznu Kolibu. A od onog što tamo još nisam stigla staviti je recimo Manil Suri (Doba Šive; Smrt Višnua) i ono što bi ti moglo bit zanimljivo je W. Lashner sa svojim pomalo komičnim krimićima u kojima smotani odvjetnik rješava zgodnjikave slučajeve, nikad nema para i skoro pa da ne zna šta radi (Kobna pogreška, Pada sjena, Svaki stari dug, Živa meta - sve Algoritam i jeftine su, Poljubac ubojice je u pripremi još uvijek) pa eto... valjda sam malo pomogla! Pusa!

    OdgovoriIzbriši
  4. Sam sam pročitala neke ok knjige, ali ja uvijek zaboravim naslove!!!! do kave ćeš imati nekoliko recenzija!

    OdgovoriIzbriši
  5. Lilly, hvala ti. Baš sam proučila tvoju rubriku i odlučila se zasad na dvije knjige iz nje: ''Plavi bicikl'' jer sam gledala istoimenu seriju koja mi se strašno dopala i ''Sjećanja jedne gejše'' koju dugo želim pročitati, pa nikako da dođe na red. Za početak te dvije pa dalje redom... :) I u svakom slučaju si me zainteresirala s Lashnerom, mislim da ću prvom prilikom skočiti do Algoritma. :)
    I pročitah tvoju recenziju ''Kolibe'' i laknulo mi je kad sam vidjela da nisam jedina kojoj to djelo nije sjelo. Ne mogu ti ni opisati koliko se slažem s tobom i svakom rečenicom kojom si je opisala. :/

    Maybe, jedva čekam tu kavu, i recenzije. Oboružaj se... :)

    OdgovoriIzbriši
  6. algoritmova biblioteka zlatko crnković bira za vas... nećeš naći ni jednu knjigu da ne valja :-)
    ako nisi čitala stiega larssona, OBAVEZNO kreni na njegovu milenium trilogiju, prva knjiga je kod nas prevedena kao muškarci koji mrze žene...
    john dunning ima krasan i tečan stil, piše krimiće... ako nisi uzmi gospodara prstenova od tolkiena... to mi sad padne na pamet :-D

    OdgovoriIzbriši
  7. NC, hvala i tebi na tvojim preporukama. Od svega, pročitala sam samo ''Gospodara'' ali i to je još jedna od knjiga koja me se nije baš dojmila. ''Hobbit'' mi je bolje legao mada ni on kako treba.
    Al ovo od Zlatka Crnkovića, e to je nešto što već obećaje, prvom prilikom ću ugrabiti jednu. ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. onda ću da ti preporučim ono što se meni sviđa - bret easton ellis (glamurama, američki psiho, pravila privlačnosti, manje od nule), murakami (sve mi se sviđa, najviše okorela zemlja čuda i smak sveta), paul auster (čovek u mraku je poslednje njegovo što sam čitala, ali i sve pre toga mi je super), viktor pelevin (omon ra, generacija p), bernhard schlink (povratak kuci, čitač, bekstva od ljubavi), volim i toni parsonsa iako su njegove knjige malo srcecepajuće, to je od ovih novijih autora što mi se dopada i što mi sad pada na pamet, a ono što mi se ne dopada nekako brzo zaboravim :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Pročitaj Božanstvenu kučanicu-Linda Evans To je lako štivo za vas buduće pravnice..možda odlučiš promjeniti karijeru nakon knjige...
    super su mi još Lucia,Lucia , Jer ona to može, Oprosti mi,molim te , Vjenčanje sa Budhom , Pazi što želiš i Jedanaest minuta

    OdgovoriIzbriši
  10. Hahaha, neću poželjeti promijeniti karijeru ali knjigu stavljam na svoju listu. Od svega sam pročitala samo ''11 minuta'' i nije mi se svidjela, kao ni općenito što ne volim knjige Paula Coelha. :/ Ali ostalo ću svakako pročitati, hvala ti na preporukama!
    Također, hvala i tebi Makeup and more, nešto sam od tvoje ponude pročitala i sviđa mi se tvoj ukus, tako da ću i ostale prijedloge svakako uzeti u obzir. :))
    Hvala Vam svima na Vašim preporukama, sad imam što za čitat neko duže vrijeme. :))

    OdgovoriIzbriši
  11. moja preporuka je knjiga Otok od Victorie Hislop i bilo kioja knjiga od Joane Harris, to je spisateljica koja je napisala Cokoladu, prema kojoj je snimljen odlican film s Johnyem Deppom, vjerojatno si gledala, ako ti se svidio film, knjiga je jos bolja a i ostale njene od kojih sam ja citala Svete lude, 3/4 narance i Otimaci plaze

    OdgovoriIzbriši
  12. Joj ja u zadnje vrijeme uopće nemam vremena za knjige.. ali zadnje što sam pročitala, a to sam na blogu i napisala i preporučila svima je "Hotel Zagorje" od Ivane Simić Bodrožić.

    Meni je knjiga bila super jer sam bila u tom "Hotelu Zagorje" i bilo mi je super prisjetit se nekih stvari, a i film će se snimat po knjizi i jedva čekam to vidjet.

    OdgovoriIzbriši