nedjelja, 6. veljače 2011.

Male dnevne pobjede.

Kad sam sretna na um im padaju prilično kreativne ideje. Tako sam baš danas, baš sad, odlučila da ću odsad svaki dan živjeti punim plućima. Tražeći u svakom danu ''ono nešto''. Tražeći svoje dnevne male pobjede. Jer bez njih sam ništa. Te male pobjede koje život čine životom, a svijet jednim lijepšim mjestom. A, mene, a to nije ništa manje bitno, sretnijom i zadovoljnijom osobom. A, koje su moje današnje male pobjede?












...danas sam uživala u suncu i popila šalicu tople kave sa svojim Najdražim.
...danas sam uspjela uvjeriti jednu osobu da život i dalje može biti lijep, iako je trenutno sve sivo.
...danas sam rano ustala i uživala u izlasku sunca.
...danas sam kupila dvije preslatke bilježnice koje mi razvlače osmijeh čim ih pogledam.
...danas sam se osjetila iskreno voljena.

Istina je što ova slika gore kaže: ''...but you can't have a rainbow, without a little rain...'' 
Istina, malo kiše svima nam dobro dođe (iako toga smo rijetko svijesni) ali nikada ne treba očajavati. Prepoznajte svoje male dnevne pobjede, trenutke sreće koji se možda drugima čine nebitnima ali koje će Vama život učiniti vrijednim življenima. Dali će to biti maca koja se mota oko Vaših nogu dok sjedite u parku, osmijeh djeteta ili novi šareni lak za nokte, uopće nije važno. Važno je samo da te sitnice Vaš svijet učine sretnijim mjestom.

Ja sam danas pobijedila. A, Vi? Koje su Vaše današnje male pobjede?
Ljubim Vas sve!

3 komentara:

  1. jučer mi je dragi dok smo gledali film, sam od sebe, uzeo melem i namazio mi usta jer su mi ispucala. bio je to još jedan dokaz dokaz njegove ljubavi,a osjećaj koji mi je dao u tom trenutku me ispunio za jaaaaako dugooooo...... zbog njegove ljubavi se uvijek osjećam kao pobijenik!

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga moja, to je stvarno velika pobjeda, nema dileme. :) Ja sam ih već danas ostvarila nekoliko i zbilja je predivan osjećaj kad dan/život gledaš kroz te sitnice. Jednostavno ti tako nešto ne dozvoljava da se osjećaš loše... :)

    OdgovoriIzbriši