četvrtak, 24. veljače 2011.

Trenutno najdraže pjesme...

U zadnje vrijeme slušam zbilja sve i svašta ali dajem prvenstvo onim pjesmama na koje se mogu dobro isplesat i nasmijat. Izbori su mi ponekad zbilja čudni ali eto, nejdem ja protiv sebe. Pošto nisam nikakav fan Rihanne, Lady Gage i sličnih ''senzacija'' i trenutni ''hitovi'' koji žare i pale ljestvicama i radio-postajama za mene su potpuno irelevantni i od njih mi se diže kosa na glavi, za ovaj post sam izabrala neke druge pjesme koje me trenutno silno raduju. Teško da ćete ih čuti kako se vrte po radiju, mnoge će neke od njih sablazniti ali ja glazbi pristupam prilično otvorena srca i sve i svašta mogu voljeti. Kakogod, da ne duljim, evo mojih par glazbenih prijedloga, pa se nadam da će se netko i pronaći u njima. Ili barem kutkom usana nasmijati, a to je već puno. Uživajte, lijepe moje!































Eto, moja mala slušaonica za danas je gotova, nadam se da ćete i Vi malo zaplesati uz ove pjesmice. Ja znam da hoću. Pa dok i ovo tipkam svira YT, a nožicom lupkam u ritmu i glasno pjevušim stihove predragog mi TBF-a. Sunce grije, glazbica svira, pa tko ne bi bio dobro raspoložen?
Do idućeg čitanja, ljubim Vas sve, lijepe moje!





Broj komentara: 5:

  1. luka i tbf su zakon!!!
    nasmijala sam se sad :-D

    OdgovoriIzbriši
  2. Ova Narodna za koju sam saznala od tebe :D haha, ne mogu ti opisati koliki je hit trenutno u našem društvu (Jedan auto, dva volana) haha :)

    Airplanes <3
    Fantastična <3

    OdgovoriIzbriši
  3. @NC - daaaa. baš sam nedavno gledala ''Friendse'' i svirala je u pozadini ''With or without you'' i trebalo je sve biti ful romantično, a ja se odvalila smijat jer sam se sjetila Lukine verzije. :DD jeeeej, i did it, nasmijala sam nekog! :))))

    @JCG - da, ''Narodna'' je hit gdje god se pojavi, također i u mom društvu, osobito kad krene ''popija san bocu looooze'' :DD iako joj opako konkurira gore navedena ''Cvijetalo je meni cvijeće'' i ''Nisam ja za tebe'', sve od istog benda. :))))

    OdgovoriIzbriši
  4. od TBF mi je svaka recenica bolja od prethodne a Fantasticna je definitivno medju najboljim im pjesmama, mene oni uvijek mogu oraspolozit i kad god sam bas dobro raspolozena u glavi mi svira "nista mi nece ovi dan pokvarit" (mozda i nisam trebala priznat javno da mi u glavi svira ali s obzirom koliko je ovdje obozavatelja Ally McBeal cini mi se da mi se to nece uzet za zlo ;) )

    OdgovoriIzbriši
  5. @anamy007 - hahaha, ovdje si na sigurnom kad su unutarnji glasovi u pitanju, Ally McBeal je potajna kraljica ovog portala, kod mene je to skorz normalna stvar! :))))

    OdgovoriIzbriši