ponedjeljak, 2. svibnja 2011.

Trenutno...

Evo novog izdanja mjesečne rubrike ''Trenutno...'' i mojih novih prijedloga. Travanj je, u mom slučaju, bio izrazito lijen mjesec, pa nisam previše vremena trošila na pronalaženje novih stvari. Možda će i lista biti kraća, tko zna ali ipak da Vam ponudim ono što me veselilo zadnjih mjesec dana.

Trenutno čitam: Eh da, knjiga koja me se najviše dojmila kroz zadnjih mjesec dana je prava poslastica. Ali doslovno poslastica. Autorica Joanne Harris je još prije nekoliko godina izbacila svoju ''Čokoladu'' na tržište ali meni je u ruke upala tek nedavno. Možda niste toliko čitali knjigu koliko gledali film sniman po istoj, sa šarmantnim J. Deppom i meni osobno, neodoljivom J. Binoche. Ova knjižica, naime, već duže vrijeme stoji na polici iznad kreveta ali nikako nije uspjela pronaći svojih 5min mojeg društva. I sad, nekako, spletom okolnosti, sjetila sam se na nju i u dahu je izlistala. Još je bilo vrijeme korizme, i kod mene i kod Vianne, pa je ova knjižica baš nekako sjela.  Piše na zadnjim koricama jedan sladak odlomak: ''Britanska spisateljica Joanne Harris napisala je pravi roman-bombon. Čokolada ima sve: i primamljivi preljev, i eksplozivno punjenje i onaj gorko-slatki opis čiste čokolade.'' Puno čokolade, Francuska kao mjesto radnje, prstohvat čarolije i žličica ljubavi i šarma - samo mi nemojte reći da Vas još nisam nagovorila da potrčite trkom po ovu slasticu?

Trenutno slušam: Kratko ću se na ovom odlomku zadržati. Uvijek mi je teško izdvojiti jednu pjesmu koja mi je obilježila posljednjih mjesec dana jer slušam toliko toga. Obožavam glazbu i ne mogu je svrstavati u neke kutije i svaki dan me zapravo otvara nečem novom, nečem drugačijem. Ako moram izdvojiti, nudim Vam svoje dvije ljubavi, ne samo zadnjih mjesec dana nego i prije i kasnije, a možda, i zauvijek. Uživajte!


















Trenutno gledam: Imam Audrey Hepburn maraton. Prvo po 1000.ti put ''Doručak'', pa onda ''Sabrina'', pa ''Praznik u Rimu'', a sad je na redu ''Two for the road'' ili kako su ga naši preveli, ''Dvoje na putu''. Dok ne odgledam apsolutno sve s njom, drugi filmovi ne dolaze u obzir. Par trailera, može?


Trenutno najdraža serija: Ovaj mjesec sam uspjela pogledati do kraja treću sezonu iznimno drage serije ''Private Practice''. Možda mi i nije najdraža ali jedino sam njoj kako treba posvetila pažnju narednih dana. Preporučam.

Trenutna nail-polish opsesija: Kratko i jasno: Collistar - Melanzana Glitter. Predivan crni lak sa sitnim crvenim česticama i visokim sjajem. Swatch slijedi ovih dana.

Trenutno najdraži blog: Dvojim između dva ali za ovaj mjesec pobjedu odnosi definitivno Juliet's pen. To je blog na koji svakodnevno navratim, uvijek me raznježi, rastopi. Uvijek pronađem neki dio svoje duše umotan u one divne riječi. Jovana uvijek pogodi ravno u srce i zbog toga ću joj se uvijek vraćati. I njoj, i njenim tekstovima.

Trenutno najdraži citat: ''You can turn off the Sun but I'm still gonna shine.'' (N.N.)

Trenutno me jako veseli: Nadolazeći rođendan mog Dragog. Spremam mu veliko iznenađenje, koje neka zasad ostane tajna.

Eto, još jedna rubričica je došla ko svom kraju. A, što ste Vi gledali, slušali, čitali, voljeli ovih dana? Već sam napomenula kako ću u svibnju biti puno produktivnija nego u travnju, tako da će Vas ovdje, narednih dana, očekivati mnogo toga. Nadam se da će Vam se svidjeti.
Do idućeg čitanja, ljub ljub!

Broj komentara: 12:

  1. bogami moram tu knjigu da procitam!:) I hvala ti puno. Drago mi je da ti se sviđa u mom kutku.:) Rado si viđen gost :* Uskoro vas očekuje pravo iznenađenje. Jedan tekst..:)

    OdgovoriIzbriši
  2. super post, i moram reci da trenutno radis super stvari, hehe! Odlican izbor!

    OdgovoriIzbriši
  3. Jao ta knjiga deluje zanimljivo!:) bravo za post :*

    OdgovoriIzbriši
  4. Post je odličan!
    Ti uživaš baš onako kako treba,sve pohvale draga Simply:)
    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  5. @Jovana - moraaaš. :) nema na čemu i jedva čekam tvoje iznenađjenje. :*
    @sugarhoneybaby - drago mi je da ti se sviđa. prolistaj kroz zadnje mjesece i prethodne rubrike, možda pronađeš još što zanimljivo. :*
    @Stasha - prvo, dobrodošla. nadam se da ćeš ovdje uživati i to ne samo trenutno. :) i hvaaala. :*
    @Daša - trkom po knjigu! :*
    @Zondra - hvala ti, draga. trudim se uživati koliko mogu. :*

    OdgovoriIzbriši
  6. Super! Sviđa mi se sve, osobito knjiga ČOKOLADA, koju sam pročitala također u dahu! Ima još jedna meni jako draga:

    LAURA ESQUIVEL: Kao voda za čokoladu, pa toplo preporučam, ako ju već nisi pročitala! Rastapa srce!

    OdgovoriIzbriši
  7. prvi komentar koji sam ostavila na tvom blogu ukljucivao je preporuku knjige Cokolada, jako mi je drago da ti se svidja :) probaj naci i 3/4 narance, Svete lude i Otimaci plaze od iste autorice, odlicne su ali Cokolada je cokolada. usput preporucujem i Otok od Victorie Hislop

    OdgovoriIzbriši
  8. odlicna ideja,dopada mi se,mozda napravim nesto slicno!!Volim knjigu koju citas,volim filmove koje gledas,Juliet's pen je i meni jedan od drazih blogova...

    OdgovoriIzbriši
  9. @Fashion - Hvala na preporuci, svakako ću potražiti. :)
    @anamy - Otok kupujem već neko vrijeme, budem budem. A, i bacila si mi bubu u uho sa ovim knjižicama. Hvalaaa. :*
    @Jelena MS - Hvala ti, draga. I dobrodošla na moj blog. :*

    OdgovoriIzbriši
  10. Je, stvarno je bio lijep. Samo malo prelijen i prepasivan. Inače, pun pogodak. ;)

    OdgovoriIzbriši