nedjelja, 1. svibnja 2011.

Ljubav (ne)ide kroz želudac?!

Prvo, da se ispričam jer nisam baš bila aktivna ovih dana na blogu. Uvijek me doslovno samelje blagdanski ritam, a ovaj put je dohvatio i inspiraciju. Ali sada je došao moj najdraži mjesec u godini i ispraviti ću sve zaostatke koje sam uspjela nakupiti u lijenom travnju. Obećajem!
Prije nekoliko postova spominjala sam Vam da Dragi i ja slavimo 4 i pol godine veze i kako su u tijeku dogovori i pripreme  za taj dan. E, pa taj dan je bio jučer i u našem svijetu, prošao je savršeno. Isto tako, spominjala sam kako oboje volimo fino papati po restoranima i kako nam je to već postala rutina - godišnjice, polugodišnjice, rođendani, Valentinovo - nema veze što se slavi ali bitno je da se fino papa.
Nakon dugih promišljanja, odabir je u zadnji tren pao na već sigurnu i provjerenu opciju - kineski restoran ''Tian-Tan'' u mom zagrebačkom kvartu. Iako smo opasno naginjali na jedan fini talijanski restač, ipak smo njega odgodili za još koja 2 tjedna i ponovno svojim nepcima priuštili fine kineske juhice, spring rolice, gljive, bambus, piletinu i još štošta finoga. Samo za Vas, lijepe moje ali i jedan lijepi moj (jer sam dobila prvog muškog followera - pusa Dino!), pofotkala sam finu klopicu, da vidite u kakvim smo gurmanskim slasticama uživali. Opet, preporučam Vam svima ovaj restoran jer je osoblje preugodno, hrana super kvalitetna, a ambijent prekrasan.
Do idućeg postanja, sve Vas skupa ljub ljub!

wan-tan juha; 
kiselkasto-ljuta juha.

spring rolice sa slatko-kiselim umakom;
pirjani domaći ravioli sa soja sosom.

kuhana riža;
tie-pan ''eight treasures'';
pržena piletina sa bambusom i kineskim gljivama.

Spremna za papanje!

Broj komentara: 5:

  1. Čestitke na 4,5 g!
    Mi smo taj dio proslavili prije mjesec dana :-)

    Pusa tebi i M.

    P.S. obožavam kinski :-) za tvoj ne znam, pa me moraš detaljnije uputit na kavi .-)

    OdgovoriIzbriši
  2. čestitam na polovičnoj godišnjici ;-)
    vidim da si se dobro nabrijala za papicu :-D
    niti ne sumnjam da ste se dobro proveli, hvala što si i ovo podijelila s nama

    OdgovoriIzbriši
  3. aaaaa njamiiii!:) cestitke i od mene :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Cestitke i od mene. Sve izgleda preukusno!:)

    OdgovoriIzbriši
  5. @Maybe - onda čestitke i vama, a sve ostale sitnice raspravljamo na kavici. :*
    @NC - hvaaala. a, baš sam se nabrijala i ponosno sam parirala u klopanju čovjeku od 100 kila. :D
    @Jovana - hvaaala, draga. :*
    @sugarhoneybaby - sve je stvarno preukusno, kinezi znaju napraviti finu klopu. i hvala i tebi na čestitci. :*

    OdgovoriIzbriši