četvrtak, 5. svibnja 2011.

Swatch: S-he 438 + OPI Black Shatter

Evo mene sa još jednim swatchem.
Prvo, moram se zahvaliti svom Dragom na strpljenju prilikom fotkanja mojih noktića. Pokušali smo s lošim fotoaparatom napraviti čudo i gle čuda, uspjelo je. Slike, naravno, nisu super kvalitetne ali ipak vjerujem da će Vam vjerno dokazati boju koja mi je zadnja dva dana krasila noktiće.
Drugo, veliko HVALA i Lalici na izvrsnim lakovima koje sam osvojila na njenom giveawayu. Svi lakovi do jednog su super kvalitetni i prekrasnih boja, lijepo pigmentirani i izuzetno se lako nanose. Tko još nije vidio što sam to osvojila, skoknite ovdje. Ovih dana ću napraviti i swatch sa vodenim naljepnicama koje mi je Lalica poslala i koje sama izrađuje, samo da prije kupim neki top coat.

Ok, red zahvala je završen, krenimo na posao. S-he lakovi su jedni od onih prema kojima sam oduvijek bila skeptična. Puno lijepih boja i svi ih hvale ali nekako sam ih u drogerijama uvijek zaobilazila. Predrasude, znate kako je. Tolike predrasude da ih nisam čak niti kupila dok su bile sniženi na nevjerojatnih 7kn. Zato mi je ovaj giveaway poklon došao kao naručen. I znate što? Odlični su - izuzetno lako se nanose, ponekad je dovoljan i jedan sloj za vjerodostojnu boju ali iz neke navike ja uvijek nanosim dva, i brzo se suše. I ništa manje bitno, genijalno izgledaju na rukama.
Za moju ljubav prema Black Shatteru valjda već i ptice na grani znaju. Crackle lakovi su mi potpuno otkriće i obožavam efekt koji stvaraju na noktima. Nikada ne prolazi nezamjećeno i podigne apsolutno svaku kombinaciju. Osobito lijepo izgledaju kad je bazni lak glitter (šljokice) jer onda taj glitter lijepo sjaji ispod pukotina i to je potpuno efektno. Crackle ftw!
I tako sam ja prekojučer iskombinirala S-he 438 i OPI crackle i to mi je bilo ludilo. Želite vidjeti kako je to ispalo? Skoknite do slika. Ali da završimo ovo javljanje: ovaj S-he lakić je apsolutno divan - lijepo se sjaji, blijeska na suncu, lako se nanosi i divno izgleda na noktima. Kako izgleda u bočici, pogledajte ovdje. A, OPI je u cijeloj priči trešnja na vrhu šlaga. 
Kako Vam se sviđa ova kombinacija? Jeli to nešto što bi i same stavile na ručice?
Do idućeg posta, ljub ljub!



Broj komentara: 5: