ponedjeljak, 9. svibnja 2011.

Divine Design with Candice Olson.

Candice Olson je vodeća kanadska dizajnerica unutarnjih prostora. Ima svoju home-makeover emisiju ''Divine Design with Candice Olson'' koja je vrlo popularna u Americi i Kanadi, a autorica je i nekoliko izrazito uspješnih knjiga sa područja dizajna unutrašnjih prostora. Nakon što sam prvi puta naišla na njene emisije, to je bilo to - ljubav na prvi pogled. Klasično uređenje prostora sa daškom modernizma, svega pomalo, a ničeg previše. Namještaj od punog drva, prekrasne i smirujuće boje zidove, hrpe detalja koje iako djeluju kaotično ipak vrše svoje uloge u prostoru kao da su oduvijek tamo. Onaj WOW efekt nakon što Candice dohvati neki prostor je neizbježan. Kada ću početi uređivati svoj životni prostor, definitivno ću dovući ovu umjetnicu u Hrvatsku, kako god znam i umijem, haha. 
Gospođo Candice, moj naklon, a Vi uživajte u nekoliko njenih prekrasnih kreacija.

Izvor slika: www.hgtv.com/divine-design/

podrum - prostor za rekreaciju

spavaća soba

spavaća soba

MOJA buduća spavaća soba!

kuhinje su njena specijalnost

kuhinja + mini dnevni boravak

Broj komentara: 13:

  1. MOJA buduća spava soba! Umrla sam od smjeha!

    OdgovoriIzbriši
  2. ja uzimam sobu s prve fotke... i podrum, naravno ;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš lijepo, sviđa mi se!
    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  4. Vidim da teta voli prirodne materijale i zemljane tonove...baš po mom ukusu. Ovo zadnje si zaboravila napisati, to je MOJA buduća kuhinja + mini dnevni :D

    OdgovoriIzbriši
  5. divan post :) p.s. hvala što si mi skrenula pažnju :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja bi kuhinju, imam komplekse od male kuhinje.. sanjam o velikoj... sa nekim velikim šankom ili otokom. Ah... samo da na lotu dobijem..

    OdgovoriIzbriši
  7. Drago mi je da Vam se sviđa teta Candice jer mene apsolutno oduševljava. Šteta da nisam uspjela naći još slika ali nekako su škrti s njima na netu. ;)

    @Lalica - Potpuno te razumijem, ja isto imam malu kuhinju koja je potpuno difunkcionalna i uvijek se gužvamo u njoj. Zato ćemo Dragi i ja imati puno veću kuhinju sa šankom jer za otok nažalost nemamo mjesta.

    OdgovoriIzbriši
  8. Bas mi se svidjaju njeni enterijeri i tvoj blog je prelep :-) pratim :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala ti, draga, puno. Dobrodošla i nadam se da ćeš uživati ovdje. Velika pusa. :*

    OdgovoriIzbriši