utorak, 10. svibnja 2011.

Design by Nate Berkus.

Pa da nastavimo u tonu predstavljanja meni dragih dizajnera interijera. Obožavam emisije, knjige i časopise koji predlažu kako urediti svoj dom i kadra sam to satima proučavati. Moj Dragi kaže da se samo nada da će to uroditi plodom jednog dana kada ćemo zapravo i uređivati naš životni prostor. Hoće ljubavi, hoće - obećajem ti!
Vjerujem da ste svi čuli za genijalnog Nate Berkusa. Američki dizajner interijera, čest i rado viđen gost u showu Oprah Winfrey, sad ima svoj vlastiti show. Mojoj sreći nije bilo kraja kad sam shvatila da se emitira i kod nas: dakle, za sve koje zanima, svaki dan u 11:10h na Novoj TV, The Nate Berkus Show. Kako se odlučiti za boju zidova, kako kupovati vintage namještaj, kako organizirati vašu make-up kolekciju, DIY komadi pokućstva, senzacionalni home-makeoveri - sve to možete naučiti gledajući njegovu emisiju. Doza kreativnosti je svakako potrebna ali i određena kreativnost se da naučiti pa stoga, bacite oko. Nate je također autor jako uspješne i prodavane knjige ''Home Rules'', a njegove dizajnerske komade možete naručiti i online. Ovaj plavooki genijalac sa predivnim osmijehom jednostavno osvaja, a da biste se u to i sami uvjerili skočite na ovdje i ovdje. A, ja Vam za kraj prilažem nekoliko fotki njegovih kreacija koje sam pronašla na netu, a većinu ih možete pronaći i na maloprije navedenim stranicama. Lajkate?
Do idućeg postanja, ljub ljub!

morate se složiti da je presladak!

dnevni boravak u kombinaciji bijele i zemljanih tonova

ponovno bijela + malo zemljanih tonova

slatka kuhinja, idealna za neku ladanjsku kuću

Nate očito voli bijelu boju

royal blue dnevni boravak

royal blue blagavaona (love the chairs!)

blagavaona u bijelim, smeđim i zlatnim nijansama

moj favorit, predivan dnevni boravak

Broj komentara: 9:

  1. Obožavam ga :) baš sam jučer gledala njegov show na Novoj :) ova kuhinja gore je savršena :) sa malim mopsićem ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nate :slinim: <3

    Sve što on napravi mi je mrak, stvarno nisam vidjela da je još nešto napravio, a da mi se ne sviđa. Posebno mi se sviđaju njegova rješenja za male prostore.

    OdgovoriIzbriši
  3. Divan je! Pratim njegov rad i uživam! Toliko smisla, profinjenosti i stila unosi u prostor, da te totalno očara! Super post! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Slažem se, i on sam je prilično ugodan za gledanje :)

    OdgovoriIzbriši
  5. obozavam njegov dizajn, uvek je extra! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. On je meni tako odličan, ne samo kao dizajner, nego mi baš zrači nečim zaraznim... Šteta što je gay! :( :D

    OdgovoriIzbriši
  7. krasno radi, bolji mi je od tete od jučer, lakši... a mogla bih i njega parkirat u dnevnu sobu da mi uljepša interijer ;-)

    OdgovoriIzbriši
  8. @JCG - I ja bih kuhinju ako dobim mopsa uz nju. :DD
    @Lalica - :slin slin: je i kod mene. :))) <3
    @FD - Ja kod njega od svega najviše volim detalje koje unese i onda s njim zaokruži prostor i kao da ti detalji nose cijelu priču. :)
    @Biberlee - Kad se on nasmije, ja padnem sa kauča. :DD
    @Paul - potpisujem! ;)
    @Lilly - Da, ima tu neku pozitivu koju isijava i odmah je automatski privlačan. I mislim da se mnoge žene slažu s tobom. ;)
    @NC - Meni nije bolji od tete, teta mi je nekako više klasičan i profinjen stil, više mi paše. Ali s drugom rečenicom se skroz slažem. :DD

    OdgovoriIzbriši