utorak, 3. svibnja 2011.

Kreativ Blogger Award - Nagradica!

Jeeej, draga Nail Crazy dostavila mi je ovu simpatičnu nagradicu pa ajde da i to obavim. Volim ove nagradice jer mi nekako daju do znanja da se cijeni moj trud i da se cijeni ono što radim. Iako engleski znam, tlaka mi je pisati na njemu pa neka ne zamjere, ja ću sve to fino prevesti.















Pravila su sljedeća:
1.) Napišite 10 činjenica o sebi.
2.) Proslijedite ovu nagradu na adresu 10 blogera i recite im da su osvojili ovu nagradu.

Ajmo sa činjenicama:
1.) Ne vjerujem u horoskope i ne podnosim ih. Organski.
2.) Temperamentno reagiram na svaku životnu situaciju - bilo povišenim tonom, smijehom ili plačem.
3.) Ovisna sam o lakovima za nokte. 
4.) Najgori period života proživljavala sam prošle godine kad mi se Dragi teško razbolio - u tom periodu sam bila potpuno neuračunljiva i luda i od muke sam znala napadati sasvim nedužne ljude. Nisam znala se nositi sa mogućnošću da bih ga mogla izgubiti. Danas je, da pokucam, On bolje nego ikad.
5.) Vrlo teško i rijetko se ispričavam - ako postoji i najmanja šansa i teorija da sam u pravu, tjeram po svome.
6.) Obožavam plesati i pjevati, to su mi ispušni ventili.
7.) Imam nećaka od jedne godine kojeg volim najviše na svijetu.
8.) Rijetko kada me vole cure mojih jako dobrih muških prijatelja.
9.) Kada sam ljuta - ne prilazi jer u tim trenutcima ne odgovaram za svoje postupke.  
10.) Nikada ne plačem pred drugim ljudima, čak ni pred najbližima. Za to su rezervirane noći i samoća.

A, ovu slatku nagradicu dodjeljujem:


Do idućeg posta, ljub ljub, kis!

Broj komentara: 7: