četvrtak, 12. svibnja 2011.

Dašak mojeg svijeta - Ljubav i Glazba - Slušaonica Vol.3.

Danas je dan u kojem više-manje uživam. Slušajući glazbu. Jednostavno pronalazim neke pjesme koje volim i stalno slušam nešto novo. Nešto očekivano. Nešto neočekivano. Nešto staro. Nešto novo. Potpuno različito. Ali ipak u jednoj stvari potpuno identično - pogađa moju dušu s neočekivanom lakoćom i širi se njome poput zaraze. Vodi u nove predjele, boji moja godišnja doba spektakularnim bojama koje samo glazba i ljubav prema istoj može stvoriti. Sanjarim, napola spavam, budna sanjam, dišem i živim, smijem se, ovdje sam, a nisam prisutna, potpuno rastrojena, a nikad više svoja. Toliko uživam u glazbi da ponekad boli... 
A, Vi? Uživate li u glazbi poput mene? U čemu uživate? Što Vas pokreće? Donosim Vam dašak mojeg svijeta, nadam se da ćete se u njemu osjećati ugodno. Ljub ljub!


Broj komentara: 6:

  1. Ti baš znaš uživati, svaka čast!
    I ja se najviše opuštam uz muziku, zanimljivo štivo,dobru kavicu...drage blogere...
    Lijep vikend ti želim, pusa!

    OdgovoriIzbriši
  2. evo baš se razvezala sa glazbom. glazba se treba naučiti slušati, kao i cjeniti. imaš ju u sebi kao unutarnji gla

    OdgovoriIzbriši
  3. Evo jedna parodija, by moja seka i ja, prije par godina:
    "Ali pamtim još...one livade one rijeke, one šume i puteljke, staru majku što se BRIJE..."
    :)
    Želiš nešto novo, nešto divlje :)
    http://www.youtube.com/watch?v=ejQ08ddAdQU
    Ovo je meni prošlo kroz zvučnike jedno 100 puta od juče :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Book, imaš nagradicu na mom blogu! http://spauvasemdomu.blogspot.com/2011/05/kreativni-bloger-award.html

    OdgovoriIzbriši