srijeda, 9. ožujka 2011.

Začin života.

''Ples je ritmično pokretanje tijela prema zvucima glazbe (rjeđe bez glazbe), pojedinačno, u parovima ili u skupinama.'' (izvor: wikipedija)

Ples je jedna od mojih najvećih ljubavi. Odkad znam za sebe, plešem. Plešem gotovo u svakoj prilici gdje mogu plesati. Plešem dok stojim u redu za banku tiho cupkajući u mjestu. Plešem dok pišem ovaj post nježno se izvijajući na zvuke glazbe koja dopire sa mog računala. Plešem dok izađem van, u hrpi ljudi. Plešem dok usisavam, perem suđe, peglam robu. Jednostavno, ne mogu zamisliti svoj život bez tog ''ritmičnog pokretanja tijela''. Rijetko me što može ushititi kao ples. Kadra sam satima zadivljeno gledati profesionalne plesače kako im se tijela izvijaju na zvuke glazbe, kako im lica nude ekspresiju kojom donose svoju točku, njihovu predanost i žrtvu. Rijetko što me može uzdrmati i protresti tlo na kojem stojim kao emotivna priča ispričana pokretima tijela i ekspresijama lica. Nerijetko znam proplakati cijeli ocean suza zadivljena određenom koreografijom i nerijetko poželim navući ta njihova odijelca i pridružiti im se u tom slavljenju životu na jedan potpuno drugačiji način.
Ples za mene nije tek umjetnost, još jedna u nizu. Ples je za mene način življenja. Način života. Začin života. Ples je za mene način donošenja jedne nove stvarnosti, na jedan potpuno drugačiji način. Dakle, slavimo život. Slavimo ljepotu ovoga svijeta. Plešimo. Plešimo. Plešimo.




































A, za kraj, podijelit ću sa Vama jednu koreografiju od koje zastaje dah i na koju sam proplakala tisuće i tisuće i tisuće suza u izvedbi Melisse Sandvig i Adea Obayomia, pod koreografskom palicom velikog i meni osobno najvećeg Tycea Diorija. Uživajte i javite dojmove!!! Ljubim Vas sve!!!



izvor slika: www.weheartit.com

Broj komentara: 10:

  1. volim ples,bas bas!:)

    OdgovoriIzbriši
  2. savršena koreografija!
    obožavam ples, i sve ovo što si napisala potpuno, od riječi do riječi vrijedi i za mene!

    p.s. postaje mi navika ostavljat ti dodatne komentare na blog - jer ti ni mob ne gledaš?

    OdgovoriIzbriši
  3. @Jovana - znam kako ti je, i ja ga volim, baš baš. :))

    @Maybe - nesporazum riješen. ;) a, što se koreografije tiče - čisto savršenstvo, ne mogu ti ni opisat koliko sam se naplakala gledajući ih. a, još teže mogu opisat koliko sam ih puta pogledala - SAVRŠENO!!! :,)

    OdgovoriIzbriši
  4. cool prica:)..a koreografija je za plakati..ali stvarno!

    svrati draga..dijanamakeup.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. @Dijana - da, koreografija je stvarno najemotivnija koju sam ja osobno ikad vidjela, a vidjela sam ih puuuno! :) hvala ti na posjeti, uživaj na mom blogu, a ja sam svratila na tvoj i planiram dugo ostat. :* :)

    OdgovoriIzbriši
  6. k'o da si mene pitala šta ćeš napisat ;-)
    koreografija je... wow!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. @NC - drago mi je da sam pogodila s postom. ;) a, što se koreografije tiče - jelda? baš WOW! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Cijeli post,priča,ples,Simply,prekrasno je!

    OdgovoriIzbriši
  9. kad sam pocela citat clanak sjetila sam se jedne definicije plesa iz jednog filma, ne znam vise kojeg, koja kaze: ples je ostvarenje vodoravnih zelja u uspravnom polozaju ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. @Tatjana - hvala ti puno! :)

    @Anamy007 - zbilja dobar citat, upisujem ga odmah u svoju ''bilježnicu citata'', hvala ti. :*

    OdgovoriIzbriši