ponedjeljak, 21. ožujka 2011.

Blogovi i ljudi koje volim - pt.2.

Da, obećala sam i drugi dio ovog posta pa evo, konačno je i on došao na red. Malo sam odmarala preko vikenda, a uhvatio me i neki proljetni umor pa stalno spavam i vrijeme provodim lješkareći se u krevetu. Nekako sam i slaba sa inspiracijom. Moram se brže bolje pribrati pa sam se danas ozbiljno od jutra primila posla, pa je u tom silno naletu rada došao na red i ovaj post. Da ne dužim, u nastavku Vam predstavljam svoju drugu listu dragih blogova na koje svakodnevno svraćam.

1.) Just cake the Cupcake - ovaj blogić je čisti slatki grijeh. Iako baš nisam sklona pečenju kolača, itekako sam sklona jedenju istih, pa često navraćam na ovaj blog da pokupim par slasnih receptića koje onda isporučujem mami na uporabu. Od samih slika sline cure, a JCG je baš jako talentirana. A, spremila Vam je i giveaway, pa svakako posjetite njen blog, ako dosad niste.

2.) Chloe's Nails - jao jao, kakve ova žena manikure radi, ma to su strašne stvari. Baš ovih dana krećem u nabavu one famozne trake i bacam se na rezuckanje različitih uzoraka jer želim imati takve nokte kao i ona.  Toplo preporučam, makar sumnjam da itko još za nju ne zna.

3.) Fashion, dreams and things - fashion blogovi su moje apsolutno otkriće, a ovaj mi je među prvima na listi najdražih. Obožavam dobre fashion preporuke i editorijale od kojih zastaje dah - a, ovaj blog toga ima napretek. Prava modna poslastica.

4.) Divine World of Fashion - još jedan modni blog. Nedavno sam zaključila kako curke iz susjedne nam Srbije imaju puno bolji ukus što se lijepe mode tiče nego mi Hrvatice i jednostavno obožavam njihove fashion blogove. Branislava u ovom slučaju nije iznimka - obožavam njene modne kombinacije i savršene detalje koji ju krase i uvijek, gledajući njene fotke, pomislim kako meni uopće tako nešto ne bi palo na pamet. Odličan blog, you go girl!

5.) Variola Vera - više web site nego blog ali jedna od mojih dražih stranica. Odličan make-up, odlične kozmetičke recenzije i britak jezik - sve to krasi Variolinu stranicu. Obožavam njene make-up kombinacije, baš su svježe i odvažne i vrište za pozornošću, a meni to tako odgovara.

Eto, sa ovim malo manjim popisom dragih blogova završavam svoju listu naaajdražih blogova trenutno. Naravno, pratim ja još puno puno blogova ali ovi su oni na kojima se najčešće zaustavljam i nad kojim najčešće uzdišem. Do idućeg postanja, ljubim Vas sve!

4 komentara:

  1. Jao draga divna si!:) Hvala ti MNOGOOO, ulepšala si mi današnji dan (tmuran dan, kiša, bljak) :))
    :*** <3

    OdgovoriIzbriši
  2. ti si divna!:) hvala punoooooooo!<3

    OdgovoriIzbriši
  3. opet neki novi blog meni nepoznat!
    i ja se slažem da nam blogerice iz Srbije bolje prikazuju modu nego naše!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hehe, cure, nema na čemu, hvala Vama na divnim blogovima! <3
    Maybe, drago mi je da sam ti otkrila nešto novo i nepoznato, nadam se da će ti se svidjeti. ;)

    OdgovoriIzbriši