utorak, 14. prosinca 2010.

Tko sam ja?

Ja sam samo još jedna u nizu djevojaka koja želi pisati svoj vlastiti blog.
Kao klinka počela sam ispisivati stranice i stranice dnevnika. Dugo mi je ta aktivnost bila vrhunac dana. Samo sam čekala dojuriti iz škole, napraviti svoje kućanske obaveze, i onda sjesti u tih kutak svoje sobe i upisivati zabilješke tog dana. Dugo me to držalo, sve do prve godine fakulteta. A, onda sam se odlučila posvetiti ''pametnijim'' stvarima i prestati sa ispisivanjem stranica dnevnika. Koje li gluposti...
Danas, 5 godina nakon, vraćam se svom najdražem hobiju na svijetu - pisanju. Ovaj blog možda neće otkrivati detalje o mom životu ali sadržavat će moje poglede na svijet. I iskreno me nije briga dali će me itko čitati i diviti se mojim uratcima. Ja jedino ponovno želim pisati, pisati, pisati... I na taj način olakšavati si dušu.
Neću se više posebno predstavljati, tko želi, upoznat će me preko mojih postova i uroniti u šarolik svijet mojih razmišljanja, analiziranja i monologa. Ne garantiram dobru zabavu... Ali dosadno zasigurno neće biti.
Do idućeg čitanja, ljubim Vas sve koji ste se bar načas zaustavili na ovom blogu...

Nema komentara:

Objavi komentar