utorak, 28. prosinca 2010.

Blagdanska histerija.

Da, nisam pisala par dana jer jednostavno nikako nisam uspjela uhvatiti vremena. I mene je zahvatila bolest svima dobro znana kao ''blagdanska histerija''. A, ovaj Badnjak i Božić, kao i dani neposredno prije i poslije, doslovno su me izbacili iz papučica. Ispekla sam svoje prve samostalne kolače i bili su mljac, tek toliko da se pohvalim, čistila stan, bila u nabavi što namirnica, što poklona, a uspjela sam stići i na božićnu ispovijed - ove godine kao da je baš sve palo na moja leđa. Sam Božić je isto bio u ludnici: prvo doručak i ručak kod mojih, pa ručak kod djeda mog dečka, pa večera kod dečkove mame. Nakon sve te hrane i vozikanja po cijelom Zgbu uzduž i poprijeko, obavili smo još i misu na kojoj sam od umora skoro zaspala. Zaboga, Božić bi trebao biti dan odmora i mira, a moj se svake godine sve više i više pretvara u cirkus! Nikako da se malo odmorim jer je i nakon Božića tempo žestok - posjeti raznoraznim ljudima iz naše okoline, bjesomučno hodanje po dućanima sa namještajem u potrazi za idealnim dnevnim boravkom, kuhanje i svi ostali domaćinski poslovi, a planiranje Nove godine još nisam ni počela. Ali Nova godina je ove godine toliko kompleksno pitanje za koje trenutno sada nemam živaca, tako da ću ovih dana, toj temi posvetiti poseban post. Uh, jedva čekam da prođu ovi blagdani da se konačno malo naspavam i dođem k sebi jer me ovo preeeviše umara. 
Još ću se na nešto kratko osvrnuti u ovom postu, a da nema direktne veze sa blagdanima. Kako je prošao moj rođendan? :) Kratko i jasno, bilo je savršeno. Pivnica, fina piva, još finije čvarkuše i dva, tri pelina za raspoloženje, hrpa dragih ljudi, a još veća hrpa savršenih poklona. Puno šminkice, modnih dodataka, čokolade od marcipana, Lush proizvoda - sve što jedna (napola) cura može poželjeti. Mogu reći da mi je ovo bio jedan od najljepših rođendana ikad proslavljenih i samo se mogu nadati da će i svaki idući biti bar upola sličan ovome. I da, haha, ništa manje bitno, stvarno nisam potrošila puno novaca, a toga sam se najviše bojala.
Nekako sam bez veće inspiracije ovih dana, prouzrokovano umorom, tako da brže-bolje završavam ovaj post. Do idućeg, ljubim Vas sve! :*

PS: Dobila sam i prvu vjernu čitateljicu i kritičarku. Maybe, mila, hvala ti na tome, ne znaš koliko mi tvoja prisutnost ovdje znači.

2 komentara:

  1. slažem se u potpunosti da Božić više ne liči na Božić! ja sam u tjedan dana imala 2 generalke stana (druga je bila na badnjak), i navečer kad sam trebala malo uživati, pala sam od umora. a onda ti svi silni posjeti...za popizdit!!!! u biti moj živ se totalno promijeni od badnjaka do štefanja. i sad je konačno na starom.

    p.s. nadam se da će za mnom doći još puno ljudi željnih dobre riječi!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Pricaj mi, moj Božić se lagano pretvara u ludaru. Stalno neka strka i jurenje. A, još sam se pod utjecajem svega uspjela i razboljeti, divota. I to par dana prije Nove - ma užas. Bit će bolje iduće godine... ;)

    OdgovoriIzbriši