srijeda, 15. prosinca 2010.

Ništa i Baš Ništa.

Već neko vrijeme sa jednim od svojih najboljih prijatelja, za potrebe bloga nazovimo ga Ret, vodim raspravu o Ništa i o Baš Ništa. Generalno nas nitko ne kuži o čemu pričamo ali nas te teme toliko zaokupe, da jednostavno rasprava i nakon mjesec i pol dana nikako ne jenjava. O čemu je zapravo riječ? Priča je predaleka i preširoka da mogu krenuti ispočetka pa ću maksimalno skratiti. Zapravo, poanta svega je u tome da smo Ret i ja nakon mnogih bjesomučnih isvađavanja i analiziranja shvatili da se zapravo ''naš'' pojam riječi Ništa podosta razlikuje od pojma Ništa ostatka (normalnog) svijeta. Pa nakon niza prcanja prvo s moje, a potom i s njegove strane, nekako smo uspjeli uglaviti postojanje ''The Baš Ništa Cluba'' i ''naše'' Ništa smo pretvorili u Baš Ništa. Tek toliko da ga razlikujemo od ostalih. Od normalnog Ništa.
Konfuzno? Hmmm, i ja kad ovo čitam, Ništa ne kužim. Ali da zapravo kužim, rekla bih da Baš Ništa ne kužim. Jel kužite? :) Ajde da sada to pojednostavim na naaaajjednostavniji mogući način: kad ja kažem da je bilo Ništa onda stvarno nije bilo Ništa. Ali... Tu dolazi caka. Ako kažem ''Ma nije bilo Baš Ništa'', onda možete biti sigurni da sam napravila neku žešću pizdariju i glupost. Tu smo se Ret i ja složili ali trebalo je doći do toga. Nije bilo lako. Konflikti doduše još uvijek iskrsnu ali u globalu, dogovorili smo stvar. Oboje skloni izvođenju gluposti, tako najbolje jedan drugom objašnjavamo koliki je njihov intenzitet bio. A, pošto nam je poimanje stvarnosti prilično deformirano od ostatka svijeta, a danas smo došli i do zaključka da nam percepcija oko stvari što se tiču nas osobno nije na nuli, nego ispod nje - e, baš tada, naš novostvoreni vokabular nam dobro opisuje pravo stanje stvari. Zapravo, najbolje funkcioniramo u tandemu, ja vidim stvari što se tiču njega, a on one koje se tiču mene, a Ništa i Baš Ništa u cijeloj priči dođu samo kao putokazi.
Vjerojatno će ova priča imati svoj nastavak, zapravo, ne sumnjam u to. Bilo bi prejednostavno da ostane samo na ovom.. A i kako već rekoh, sklona sam glupostima u žešćem obliku - tako da, nastavak je neminovan.
Dotad, ljubim Vas sve!

Nema komentara:

Objavi komentar