četvrtak, 16. prosinca 2010.

Rođendansko veče iliti kako sam ponovno za jednu godinu starija.

Da, danas mi je rođendan. Jeeeej (ironija u glasu!!!). Da da, nisam toliko stara ali svejedno me prolaznost vremena oduvijek plašila. Skoro pa četvrt stoljeća za vratom. Divota! 
Zapravo, trebala bih se počet spremati za svoju wannabe feštu za najbliže prijatelje ali tako nekako odugovlačim sa tim. Strah me koliko ću love morati ostaviti, iako već 2-3 tjedna prilično kombiniram kako da iz svega toga izvučem najkraći ili, u ovom slučaju, najjeftiniji kraj. Teško je kad si student i kad si bez posla pa ovisiš o milostinjama koje kapaju sa strane. Iako već narednih par mjeseci bjesomučno tražim posao... Ali Ništa. Oh well, nekako ne planiram potrošiti više od 300kn da ga ubiješ, ne zato jer mi je teško dat više, nego jednostavno jer nemam. Iskemijat ću to sve nekako skupa. Valjda...
Ali ima nešto čemu se ustvari vrlo radujem, a u najužoj je vezi sa današnjim danom. Haha, možda sam i prozirna ali to su... Pokloni. :) Obožavam poklone, obožavam tu napetost prije nego ih otvorim i sreću kad ih napokon ugledam. Iako svaki put svima napomenem da stvarno pokloni nisu nužni, ipak stisnem figu u džepu i ponadam se da to nisu shvatili predoslovno. Prvi pokloni pristižu već od prošlog tjedna i zbilja su si ove godine ljudi dali truda - karta za koncert, torba, svilena marama i možda najdraži poklon dosada, moj novi crni kožni novčanik sa potpisom. Prva stvar koju uopće posjedujem, a da je dizajnerski komad. Tako da me iskreno vesele nove shiny stvari umotane u shiny blagdanske papire. Eto, dio mene još uvijek je jedno veliko dijete. Preveliko.
Ništa, morala bih gibat, puno stvari moram napraviti prije nego krenem, a moram se i dobro pomoliti Bogu da uspijem finanacijski na nogama izdržati ovu večer. Iduće godine, ništa od fešte, moram se početi držati jedne ''mudrosti'' koju sam davno pročitala koja glasi da bi ionako svakoj ženi iznad 20te trebalo zakonski zabraniti slavljenje rođendana. E daaa, gdje mi je pamet bila... :)
Trčim, jurim, žurim i ljubim Vas sve! 

Broj komentara: 5:

  1. draga moja, samo imam jednu zamjerku! kako nisam dobila mail sa linkom?

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj oprosti stvarno. :) Jos me presram dijeliti sa znanim ljudima svoje piskarije. Nova sam u svemu ovom, pa se jos navikavam. Nadam se da si dosad zadovoljna sa procitanim... Doduse, malo sam zastala sa postanjem jer sam u stalnoj guzvi ali ovih dana nastavljam.

    PS: Kako ti se svidja blog zasad? :*

    OdgovoriIzbriši
  3. super mi je. moram priznati da mi je dobro došla promjena od svih onih beauty blogova koje čitam. a i pozadina je divna!
    imaš jednu vjernu čitateljicu! :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala ti, mila. Ajde, sad si mi dala hrabrosti za nove pisacke pothvate, hehe. Citamo se, a nakon ove ludnice od blagdana i vidimo, nadam se, na nekoj kavici. Ljubim. :*** <3

    OdgovoriIzbriši
  5. čim se opet ustabilim u zemlji (sad me čekaju 2 putovanja) demo na kavicu!

    OdgovoriIzbriši