ponedjeljak, 6. veljače 2012.

2011. - dogodilo se, ne ponovilo se!

Ušla sam u 2011. puna očekivanja i želja. Sa snovima o diplomi, poslu, putovanjima, bogatom društvenom životu. Ali 2011. je naumila drugačije. Odlučila me ispljuskati i šutnuti nogom u dupe, nasmijati mi se u lice i zagorčati život. Odlučila me izbaciti sa faksa, natjerati da promijenim grad, izmiješala mi osjećaje, dovela na rub depresije, natjerala da postanem 24h/dn njegovateljica i domaćica, osoba koja rijetko izlazi među ljude jer danju kuha, sprema, čisti, njeguje, a noću uči i nadoknađuje fakultetske zaostatke. Postala sam osoba koja se rijetko smije. Duševna olupina. Izgubila sam izvor prihoda i ponovno postala financijski ovisna o roditeljima. Postala sam nevidljiva većini ljudi jer za normalni život više nemam vremena. Ali, općenito kao osoba nesklona sam predavati se očaju. Nisam sklona sjest i plakati. Osjetila sam tračak odraslog života i iako mi se ne sviđa, neće me pokolebati. 
A, neću se predati baš radi onih stvari koje su u 2011.bile dobre, iako u manjini. Radi tih zraka milosti neću nikada pognuti glavu. Bit ću vječno zahvalna na novim ljudima koji su ušli u moj život i otvorili me za neke nove vidike. Zahvalna sam i na Božjem utjecaju i Njegovoj blizini koju još više osjećam otkad su mi se problemi počeli gomilati. Blagoslov uvijek pobjeđuje nevolju i time se vodim. Otvorila sam svoj život nekoj novoj stvarnosti u kojoj sam pronašla davno uspavani dio sebe. I toj sam stvarnosti odlučila dati primat, prvo mjesto u Novoj 2012. 
Dolaze teška vremena za mene kao osobu. Ali novi lajtmotiv koji sam izabrala za svoj život, ne dopušta očaj, ni strah. ''Ne bojte se!'' - e, pa ni neću više! Osim lajtmotiva, izabrala sam i vlastitu misiju za 2012: stvoriti priliku i mjesto pod Suncem u ozračju straha.
Loše stvari koje nam se događaju trenutno nerijetko ispadaju dugoročno dobrim ''investicijama''. Zato sam odlučila biti zahvalna. Zato sam odlučila svim negativnostima i svom sivilu i crnilu vratiti, za njih, najgorom mjerom: iskrenim osmjehom i sretnim srcem. 
I znate što? Znam da ću uspjeti. A, uspjet ću jer se više ne bojim! Moje vrijeme tek dolazi...

Broj komentara: 6:

  1. Jako dobro se nosiš sa iskušenjima, neka ti to ulijeva snagu i hrabrost da istraješ dalje. Jebiga, šta bismo vrijedili da smo svi rasli u medu i mlijeku i da nam je život bio pjesma? Sreću cijeniš tek kad okusiš tugu :*

    OdgovoriIzbriši
  2. i uspjet ćeš! niti ne sumnjaj!
    jer život kroz kojeg ideš pun straha i nije život :-(

    OdgovoriIzbriši
  3. Odgovori
    1. drago mi je da sam inspiracija, još jedan motor koji me tjera dalje. i naprijed. :*

      Izbriši