četvrtak, 9. veljače 2012.

Trenutno...

Rubrika ''Trenutno...'' prema statistici ovog bloga je redovno najčitanija. Samo sam shvatila da previše opisujem pojedine sektore pa sam odlučila promijeniti pristup. Neće biti puko nabrajanje ali neće biti ni pisanje eseja. Ja ću Vama kratko opisati sve što trenutno volim i radim, a ako koji paragraf većini dobro sjedne i većinu Vas zainteresira, dobit će svoj vlastiti post. Može? E, pa onda, krenimo.

Trenutno čitam: Vratila sam se Jergoviću. Volim njegov stil pisanja, iako me taj frajer prilično nervira kao osoba. Ne znam zašto, čudan paradoks. Ali dokle god piše tako dobro, žmirit ću na tu iritantnost kojom pršti preko svojih javnih nastupa i kolumni. Dakle, opet sam pročitala Dvore od oraha jer je taj roman vrijedan vraćanja na njega i zato jer je stvarno dobar. Povijest jedne obitelji opisana od danas prema jučer svakako je dobitna kombinacija na kojoj Jergoviću jednostavno moramo skinuti kapu. 
 Trenutno slušam: Jedan bend na čiji koncert sam dugo čekala, a konačno ga i dočekala. Red Hot Chili Peppers. Jedan od mojih ultimate bendova, bend s kojim sam stvarala uspomene. Uz čije pjesme sam voljela i ljubila. Plakala. I razbijala stvari. Čije su me pjesme veselile i tjerale u histeričan smijeh. Jednostavno, jedan od NAJdražih bendova ikad. Jel moram posebno napominjati koliko jedva čekam kolovoz?

Trenutno gledam: DANAS dolazi u kino 3D remake Star Warsa. Dakle, vrištim! O tome podbrobnije u nekom idućem postu. Inače, pogledala sam po milijunti put Midnight in Paris (ne znam točno zašto volim taj film ali eto, volim) i skoknula do kina i pogledala novi nastavak Sherlock Holmesa, i to samo radi predivnog Jude Lawa i genijalnog Stephen Frya. Nisam baš raspoložena za filmove teške tematike pa evo, ova dva su super za opuštanje. Preporučam! 
 Trenutno najdraža serija: Opet sam u ''Ally McBeal'' fazi. Zašto? A, zato. Zato jer ta faza nikad ne prestaje, zato jer zapravo to i nije faza. Postaje opsesija. Način života. Na preskokce pogledam i neke epizode House M.D. - nisam pretjerani fan ali ponekad se tamo pomalo pronađem. 

Trenutna nail opsesija: Zoya - Roxy, mislim da je dovoljno ako to kažem. Ako će biti zainteresiranih, napravim i swatch. Ako ste lakoljupci i nemate taj lak u svojoj kolekciji, e onda mi i niste baš neki lakoljupci. Taj lak se MORA imati. Onak, mora. 

Trenutno iščekujem: Valentinovo jer sam jedna od onih glupača koje vole i slave taj dan. Iiiiii, kolovoz. Ako se pitate zbog čega, onda niste dobro i pažljivo čitali ovaj post.
 
Trenutno sam zaokupljena: davanjem ispita (i da se pohvalim, dobro mi ide!) i pisanjem novih tekstova (a, to mi ide još bolje). 

Trenutno sam jako zaljubljena u: ljude koji me okružuju i koji su mi svaki dan iznova velika podrška i motivacija za dalje. Dragi moji prijatelji, volim Vas sve! 

Trenutno najdraža web stranica: Kratko i jasno, 9gag.com, znam da svi znate za nju.
 
Trenutno najdraži blog: Novo i svježe otkriće - Bitchy Dust. Genijalni tekstovi, genijalne sličice, animacije u kojima se svi možemo pronaći. Trk tamo tko već nije, jer to mi je trenutno najbolji-blog-ikad. 

Trenutno najdraži citat: Nisam sigurna da je ovo najtočniji prijevod ali otprilike ide ovako: ''Da, ti si nesretan. I to što si nesretan ne čini te drugačijim i boljim od ostalih. Čini te samo nesretnim.'' (James Wilson to Gregory House)

Eto, to je moja lista za ovaj mjesec. Kako Vam se čini? A, što ste vi voljeli, čitali, slušali, gledali? Kakav prijedlog? Ili dva? Do idućeg posta, ljub svima!

4 komentara:

  1. *VRIŠTI NEKONTROLIRANO DOK SE SVI UKUĆANI ZABRINUTO NE SKUPE OKO NJE I DOK KUĆNI LJUBIMAC NE ZAPRIJETI DA ĆE SE ONESVIJESTITI*
    moj blog je blog mjeseca?! ajme kako sam sretna!!!!!!!! hvala!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ahahaha, kako si me sad nasmijala... :))))) Da, tvoj blog je M O J blog mjeseca. Nema zahvala, ti si to zaslužila svojim briljantnim tekstovima. :*

      Izbriši
    2. Just so you know, imaš nominaciju na mom blogu za dvije nagrade :)

      Izbriši
  2. Čitala sam Dvore od oraha prije par godina i koliko se sjećam bila sam oduševljena knjigom!

    OdgovoriIzbriši