utorak, 19. travnja 2011.

Top 10 Hotties.

Pala mi na pamet slatka ideja kako da si zasladim dane. Evo liste mojih Top 10 Hot Muškaraca. Vidim, svi časopisi rade te neke liste, pa eto i mene u tom poslu. Znate kako kažu: ''Vidjela žaba da konje potkivaju pa i ona digla nogu'' - da, otprilike tako nekako. Nisam inspirirana za neke duže postove, pa do idućeg puta, ljubim Vas sve, ljub ljub!

10.) Taye Diggs





















9.) Axel Lund Svindal





















8.) Gerard Butler















7.) Vedran Ćorluka





















6.) Andreas Thorkildsen












5.) Josh Duhamel





















4.) Hayden Christensen




















3.) Jason Segel




















2.) Matthew McConaughey
















1.) Naravno, Moja Ljubav!

Broj komentara: 8:

  1. Matthew McConaughey definitivno:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Heheh, Marshall, sweetie pie :)

    ja sam jednom klip pravila na istu temu:
    http://www.youtube.com/watch?v=3qBSSz-XAJc

    OdgovoriIzbriši
  3. @Zondra - da nema moje Ljubavi, onda bi Matt definitivno bio prvi. :)))
    @Daša i Jovana - gledala sam ga sinoć u Las Vegasu, stvarno je hooot. :)
    @Biberlee - Marshall je baš slatkica. I da bacila sam oko na tvoj video, sad tek vidim neke ljude koje sam zaboravila. :DD Ljungberg ftw! ^^

    OdgovoriIzbriši
  4. sjeca li se itko serije madison koja se nekad daaavno prikazivala na hrtu? u uvodnjoj spici bila je scena kad matthew razbija neki zid... uglavnom bio mi je jedan od najdrazih i najljepsih glumaca jos doki nije bio popularan :)

    OdgovoriIzbriši
  5. @eda - hehe, žao mi je. :*
    @Anamarija - moram priznati da se ne sjećam serije, morat ću pronjuškat netom u potrazi. hvala na prijedlogu. :*

    OdgovoriIzbriši