utorak, 12. travnja 2011.

It feels my tummy says: 'Yummy'!

Volite fino papati poput mene? A, još više volite hodati po finim restoranima? E, pa onda je ovo post za Vas!
Da, ja volim fino pojest i popit, a ručkovi i večerice po restoranima su jedan od mojih dražih hobija. Trudim se svaki put otići na neko drugo mjesto da što više toga isprobam ali istodobno, volim se vraćati na mjesta koja su me već prije oduševila. Ako Vas zanima koji su to restorani u Zagrebu u koje se stalno vraćam, bacite oko na popis. Pokušati ću sve popratiti i odgovarajućim linkovima, pa da dobijete totalni uvid u ta mala carstva.

1.) China House - od rijeke kineskih restorana u Zagrebu, ovaj bih izdvojila kao svoj najdraži. Zašto? Pa prvenstveno zbog toga jer je omjer cijene, kvalitete i dobre usluge tamo najbolji. O interijerima ne vrijedi pričati jer su više-manje svi kineski u gradu na istu shemu (barem oni u kojima sam ja bila), dakle, puno crvene boje i razno-raznih kineskih ukrasa, a u pozadini originalna kineska glazba. Ugođaj za 10. A, jela koja Vam preporučam, kao moj osobni must-have, su: wan-tan juha, spring rolice, prženi ravioli, piletina sa currijem, piletina u slatko-kiselom umaku, svinjetina sa bambusom i kineskim gljivama i pržena patka u slatko-kiselom umaku. Grešno zadovoljstvo, nema šta!

2.) La Caramba - nažalost, sad već neko vrijeme zatvoreni meksički restoran. Postoje još dva u gradu, Mex Cantina i Karaka, od kojih sam bila u prvom i iako je skuplji, meni nije ni do koljena Carambi. Šteta! Iako, ako se ipak zaputite, svakako IZBJEGNITE meksičke juhe jer su strašno zasitne i lako Vam se može dogoditi da se fino najedete juhe, a ostalo neće imati gdje stati. A, svakako PROBAJTE famoznu enchiladu bueno - tortillu sa piletinom i vrhnjem - fantazija!

3.) Pivnica Medvedgrad - tamo sam čest gost jer nekako rado vikende sa društvom sa faksa provodim tamo. Ali, ove godine smo Dragi i ja tamo skoknuli i za Valentinovo i ugodno se iznenadili. Ne samo da imaju najbolju točenu pivu u gradu, nego im je i hrana odlična, a cijene i više nego povoljne. Za 80kn po osobi, oboje smo se prejeli, a usluga je također na visini zadatka. Moje preporuke: piletina u umaku od šampinjona, pečene police i juha od vrganja.

4.) Mitnica - definitivno najbolji roštilj u gradu! A, bogme i najpovoljniji. Iako sam interijer kao da govori da još živimo u Jugoslaviji sa crvenim kariranim stolnjacima, a tete konobarice nose one old school salonke na nogama, neka Vas izgled seoske krčme ne zavara. Baš iza tih neuglednih kulisa, krije se čitavo čudo dobre i povoljne hrane. Jedini veći minus im je zbilja loše bijelo vino. Ali ako niste vinoljupci poput mene, onda Vam to neće predstavljati veći problem. Moje preporuke: punjena vješalica (lungić), pljeskavice u umaku od kajmaka i ćevapi. I da, svakako nazovite dan prije nego mislite ići jer se lako može dogoditi da dođete tamo i izvisite - toliku imaju navalu.

5.) Klet Bunčić - u malom mjestu kraj Zagreba, zvanom Dugo Selo. Prilično su razvikani jer se tamo vrlo često organiziraju i vjenčanja, a vikendom imaju i plesnjake uz živu glazbu ali idealno mjesto za slaviti neke veće događaje kao što su rođendani, svadbe, momačke i djevojačke večeri, proslave diplome. Hrana je zbilja dobra, jedino vole malo presoliti meso s roštilja jer to potiče žeđ pa time prilično zarade na prodaji (alkoholnih) pića, pa radije uzmite nešto kuhano. Jer se lako može desiti da ostanete praznih novčanika jer ste sve novce pretočili u piće. Iskustvo, drage, iskustvo! Ali imaju super poslugu i sam ambijent je krasan, pa se zato tamo rado vraćamo.

To je zasad moja mala lista gastro poslastica u Zagrebu (i okolici). Kroz 2 tjedna Dragi i ja slavimo 4 i 1/2 godine veze, pošto iz nekih razloga nismo mogli obilježiti samu 4. godišnjicu, pa smo već danas sastavili listu od 10 restorana u kojima dosad nismo bili. Sada dolazi i onaj teži dio, izabrati iz te listi pobjednika. Između ostalog, na listi su: Boban, Sofra (bosanski), Fellini (talijanski), Hellas (grčki), Baschiera... Uh, bit će tu posla, već vidim. A, da i ne napominjem kolika me glad sad uhvatila. Ništa, najbolje da ja odjašem u suton prema kuhinji. 
A, imate li Vi kakvih prijedloga gdje se fino papa u Hrvatskoj, ne nužno samo u Zagrebu? Znam da Vas dosta čita moj blog, a da ste iz Srbije, pa zanimaju me i Vaše preporuke jer (navodno) već ovo ljeto planiram do Beograda. Pa da i tamo iskušam gastro ponudu. 
Do idućeg postanja, ljubim Vas sve, ljub ljub!

Broj komentara: 7:

  1. Ovo je super!:) ako se nekada ukaže prilika da se zna ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican vodic,imacu ga u vidu kad se nadjem u Zg-u.Mozda vec ovog leta:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Obožavam meksičku hranu, i onaj burrito mi je najdraži, doduše u Avenue mallu u Speady-u pa ćemo morati posjetiti i ovaj restorančić ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan izbor restorana a u nekima od njih sam i sama bila i oduševila se baš kao i ti!
    Sve pohvale, kiss!:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Drago mi je da Vam se sviđa popis, svakako ću nastaviti sa reklamom dobrih restorana jer vidim da je naišlo na pozitivan odjek. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Od svih restorana jedino sam u Carmbi bila.. i to negdje na početku kad se tek otvorila. Tad sam išla u srednju u ZG pa smo se frednica i ja tamo častile za rođendane.

    OdgovoriIzbriši