četvrtak, 14. travnja 2011.

Što je život bez Ljubavi?

Na ovaj tekst sam naišla na jednom YT uratku. Iako sam predano guglala, ipak nisam uspjela pronaći tko je autor. Ali nadam se da ne smeta. Samo uzmite trenutak. Pročitajte. Razmislite. Nađite sebe. Ništa više. Ništa manje. Trenutak je dovoljan. Posebno sam boldala dijelove u kojima sam se naročito pronašla, neka moja osobna shvaćanja pretočena u ove divne riječi.
Ljubim Vas sve, ljub ljub!
''Inteligencija bez Ljubavi čini te nemoralnim.
Pravednost bez Ljubavi čini te neumoljivim.
Diplomacija bez Ljubavi čini te licemjernim.
Uspjeh bez Ljubavi čini te arogantnim.
Bogatstvo bez Ljubavi čini te pohlepnim.
Ljubaznost bez Ljubavi čini te servilnim.
Siromaštvo bez Ljubavi čini te ponositim.
Ljepota bez Ljubavi čini te apsurdnim.
Autoritet bez Ljubavi čini te tiraninom.
Posao bez Ljubavi čini te robom.
Jednostavnost bez Ljubavi oduzima ti vrijednost.
Molitva bez Ljubavi čini te introvertiranim.
Zakon bez Ljubavi te pokorava.
Politika bez Ljubavi čini te egoistom.
Vjera bez Ljubavi čini te fanatikom.
Križ bez Ljubavi pretvara se u mučenje.
Život bez Ljubavi? Nema smisla...''
izvor slike: www.weheartit.com

Broj komentara: 6:

  1. Divan tekst i sasvim je nevažno tko je autor! Sve je rečeno kako treba!

    OdgovoriIzbriši
  2. jel ono ti pravo studiras? zanimljivo mi je kako se nisi nasla u djelovima koji spominju pravednost i zakon i ljubav... toliko ti omrzli :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj, draga anamy, nije da se nisam pronašla ali teško mi je u današnje vrijeme uopće gledati na pravednost, zakone kroz prizmu ljubavi. Šta da radim, i ja sam samo čovjek, i kao takva malo ljubavi tamo nalazim. Nažalost. :( Trudit ću se to mijenjat zajedno sa radnim stažem. Obećajem! :))

    OdgovoriIzbriši