srijeda, 9. studenoga 2011.

Trenutno...

Ove rubrike dugo nije bilo. Dovoljno dugo da nam usfali i dovoljno dugo da se sakupi materijala za preporuke. Posvetila sam se mnogim lijepim stvarima proteklih mjeseci, pa bi bio red da to podijelim i sa Vama. Možda nađete nešto za sebe, neku sitnicu koja će Vam obogatiti život i učiniti ga još malo lijepšim. Da ne dužim sa uvodom i nebitnim naklapanjem, evo mojih ovomjesečnih preporuka.

Trenutno čitam: LOTR triologiju iliti po naški, Gospodara Prstenova. Iako nisam fan fantasy literature i poprilično zazirem od iste, ova triologija me oduševila. Dugo godina sam svoj dojam o ovom djelu temeljila na mega-popularnim filmovima Petera Jacksona. I to je bila greška. Filmovi mi nisu sjeli, premračni su i cijela atmosfera mi je bila pomalo, pa znate, jeziva. Ali igrom slučaja, vodila sam neke razgovore i čitala neke članke, izučavala biografiju gospodina Tolkiena i rekla samoj sebi: ''Ajde, da probam sa tim knjigama''. I znate šta? Nisam pogriješila. NISAM. LOTR triologija u pisanom obliku je genijalna - prepuna simbolike i mistike, a opet tako prihvatljiva svakome od nas. Nije ni čudo da je Tolkien priznat za jednog od vodećeg svjetskog apologeta kad je tako mudro zakamuflirao teološke istine kršćanske vjere u jednu bajku, vješto koketirajući sa raznim mitologijama. Ali čak, i ako se ne deklarirate kao vjernici i pojmovi ''vjera i religija'' su Vam strani i nezanimljivi, svakako preporučam ove knjige iz jednog jedinog razloga: jer su dobre i vrijedne čitanja.
Trenutno slušam: Klišeji su nekad vrlo zabavni, pa tako u ovom slučaju, trenutno uživam u glazbi predrage mi Adele. Žena koja osvaja svojom toplom i zrelom bojom glasa, slomljenim srcem i divnim tekstovima - topla preporuka. Uz Adele, tu su i genijalni Jazzamour koji posebno odgovaraju ovom sivom vremenu koje nas vani svakodnevno dočekuje.

Trenutno gledam: Pogledala sam dosta filmova ali nijedan me baš nije toliko inspirirao da ga izdvojim iz mase. Pa ću samo pobrojati neke od njih koji su mi (kao!) bili ok. Captain America, The Reader i Ljubav u doba kolere. To bi uglavnom bilo to. 

Trenutno najdraža serija: The Big Bang Theory. Zašto? Zato jer su genijalni, inteligentni i do urnebesa smiješni. Najbolje potrošenih 20 minuta svake večeri. Thumbs Up! Bazzinga!
Trenutna nail opsesija: Swatch dolazi uskoro, barem se nadam, a to je iz LE Essencove kolekcije ''50's Girls Reloaded'', nijansa 02 Back to the 50's. Divotica od laka! 
Trenutno uzdišem nad: pariškom revijom genijalnog Eliea Saaba koja me ponajviše oduševila na zadnjem pariškom tjednu visoke mode.


Trenutno sam zaokupljena: učenjem (naravno, a čim drugim! -.-) i twittanjem. Postala sam pravi Twitter Addict, a Vi me budite slobodni pratiti OVDJE.

Trenutno sam jako zaljubljena: u svoj novi mobitel, HTC WildFire S. Ponekad sam kao malo dijete, a koliko me moja nova igračkica veseli, to nema veze sa razumom.
Trenutno najdraži blog: Divine World of Fashion - uvijek i zauvijek, Brana će mi ostati nenadmašni uzor u svijetu fashion blogova. 

Trenutno najdraži citat: ''Neke stvari se gube samo jednom u životu. Šteta da mnogi pristaju na rizik da to i provere.'' (Hristina Stojiljković, Wannabe Magazine)

Etoga, došli smo do kraja još jedne rubrike ''Trenutno...'', a ja se nadam da ste uživali, da ćete pronaći nešto za sebe, a preporučiti ponešto i meni. Do idućeg postanja, ljub kis svima!

Broj komentara: 5:

  1. Idem redom, klimama glavom, pogotovo nad trilogijom, mada meni su i filmovi naprosto sjajni, iako sam i ja dugo bila cinicna prema istim, usled masovne pomame, klimam na The Reader/om, smeskam se nad tvojom zaljubljenoscu u telefon (slicno se osecam) i onda vidim ime mog bloga i moje ime, i potpuno se razdusevim! Hvala, draga, najlepse!!!:)))
    Sjajna, sjajna rubrika!!!:***

    OdgovoriIzbriši
  2. Potpuno se slažem sa tvojim izborom glazbe, Adele i ja rado slušam! Citat je super! Lijep pozdrav draga!:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Trilogija obožavana, Adele divna, The Big Bang Theory urnebesna....Brana predivna! Slažemo se! <3

    OdgovoriIzbriši
  4. super post, sa svim se slazem :)
    pratim :)

    OdgovoriIzbriši