četvrtak, 6. listopada 2011.

Nova Ja, samo Bolja.

Davno sam pisala o novim počecima. Davno, kad sam još naivno mislila kako je nova frizura novi početak. Tada nisam ni sanjala da ću nekoliko mjeseci kasnije doći do zida i zatvorenih vrata, kako ću naići na hladnoću srca. Nisam ni sanjala da me život može tako dobrano isprašiti i kako će se promijeniti sve što imam i sve što znam. Nisam ni sanjala kako ću ponovno morati krenuti ispočetka, u neke nove stvarnosti, u ostvarenje nekih novih snova.
Život me natjerao da kroz mjesec dana moram sakupiti kofere i otići. Iz sigurnosti i učmalosti, u novi svijet. Daleko od svega i svih, od starih navika i poluispunjenih želja. Moram početi stvarati nove želje i nove snove, graditi nove kule i dopuštati novim ljudima da mi uđu pod kožu. Jesen nagovještava promjene - od sunčanih i vedrih dana prelazimo u šarenilo opadajućih boja, kiše i poneku maglu, potpunu neizvjesnost. Oh, a kakva jesen se sprema u mojoj stvarnosti!
Ne odlazim na kraj svijeta ali odlazim dovoljno daleko da me uhvati nostalgija i prije prve upakirane stvari. Dovoljno daleko u dovoljno nepoznato u dovoljnu neizvjesnost. I nameće se tisuće pitanja. Dali ću i tamo, 300km udaljena od svega što danas imam i znam, uspjeti? Uspjeti naći svoje mjesto pod Suncem? Dali ću i u tom gradu uspjeti naći dušu? Dali ću moći pronaći ljubav prema ravnici? I dali ću moći zavoljeti taj, danas, tako strani grad i u njemu pronaći, danas tako strano, prijateljsko lice? Mogu li ostaviti sve što imam i znam radi nečeg toliko neizvjesnog? Pritisak je velik ali još je veća odgovornost koja ne ostavlja mjesta za paniku. Ostaje tek par mjesta za borbeni stav, neuništiv duh i poneku kapljicu treme.

Odlazim... Ali ovog puta sa svojom sudbinom u svojim rukama. Bez mogućnosti vanjskih utjecaja. Odlazim. Idem. Da, idem. Idem tamo gdje je sve po mom...

photos: www.weheartit.com

...niste me slomili, već samo dodatno motivirali...

...i nikad neću zaboraviti kako se smijati...

...teško je... ali postat ću bolja osoba...

...jer ću uvijek znati da se imam kome vratiti...

...i da ću uvijek imati poljupce i zagrljaj Onog koji će me uvijek čekati...  

Broj komentara: 6:

  1. Prekrasan post! I ja sam si baš kao i ti prije 12. godina postavila to isto pitanje odlazeći živjeti u drugi grad. Sve je bilo tako strano, ljudi, ulice... trebalo je vremena da se prilagodim i priviknem. A sada sam i više nego sretna, vesela, bezbrižna, živim "samo svoj život" i uživam u njemu.

    Od srca ti želim da i ti nađeš svoje sreću i svoje mjesto pod suncem, kiss.

    OdgovoriIzbriši
  2. predivne riječi za moje sjetno i zabrinuto popodne. hvala ti!

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga, mi Slavonci smo ti vrlo dobronamjerni, gostoljubivi... tako da što se toga tiče nemaš brige! Brzo ćeš se ti uklopiti, a ko sam se ja uspjela u ZG-u s 14 godina, bogme ćeš i ti sada! Ne sumnjam u to i želim ti lijepi novi početak (ma zapravo je to samo nastavak) nečeg što ćeš ti bez sumnje svladati! Pusa!

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš si me "potrefila" ovim postom...nakon jednog poraza moram prikupiti prnje i nastaviti dalje.

    Vjerujem da ćeš se snaći u Slavoniji, i da će taj početak biti ono pravo. Puno sreće :*

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala svima na divnoj podršci i još divnijim riječima - divne ste mi. HVALA! :*

    OdgovoriIzbriši