četvrtak, 29. rujna 2011.

Mijenjam se... Nije mi po volji ali mijenjam se...

Vratila sam se. Opet, nakon dugog ne-blogganja. Ali vratila sam se... Kako će dolaziti postovi, i ja ću Vama objašnjavati zašto sam se vratila. Zašto me nije bilo. I gdje sam bila. Dali će me odsad češće biti. I koliko češće. Nema tih riječi kojima bih sve svoje u proteklih mjesec-dva, mogla utrpati u jedan post. Ali, vratila sam se. Ovaj put za stvarno. For real.
Hvala Vama koji ste navraćali u ovu blogo-pustoš. I komentirali. Preko 11.000 posjeta - wow, impresivno već, hvala Vam. Radi Vas se vraćam; i ostajem, usput. 
Pitate se - mijenjam se? Mijenja se sve oko mene, moja svakodnevica i moja stvarnost. Život me dobrano ispljuskao proteklih dana i odlučio mi ''zabiberiti''. Šutnuti me nogom u guzicu i izbaciti iz kolotečine. Nije mi po volji... Ali, prihvaćam to. Prihvaćam sve novo što dolazi pa makar to i nije ono moje najsretnije. Ali više o svemu uskoro, dotad samo par hintova: novi početak, grad, novi pokušaji za novim mjestom pod Suncem. Hoću li biti sretnija, ispunjenija? Možda da, možda ne ali svakako ću naučiti kako brže odrasti. Uf, novine uvijek donose neizvjesnost. 
Danas sam ovdje samo u prolazu, da najavim povratak i nekako se opravdam. Do idućeg posta, a on će biti jako brzo, ljubim Vas sve! Sa porukom koja mi je jučer izmijenila svijet (a, i o tome uskoro): ''Dat će Bog...'' 
Kis, ljub!!!

Broj komentara: 5:

  1. Koka, drži se, nepravda je uvijek bila pristutna i na 14-naestici i na Ćirilometodskoj! Znam da ti to nije utjeha, ali na žalost sv ešta bi mogla reći bilo bi besmisleno jer ti nebi pomoglo i jer ti to sve već znaš!

    OdgovoriIzbriši
  2. Bitno je da se ima snage okrenuti novi listi i krenuti dalje...Nije lako,ali je moćno!

    Pozz

    OdgovoriIzbriši
  3. Ozbiljne se promjene spremaju, a ja očekujem "putopis" iz lijepog grada u koji ideš, želim ti svu sreću i da novi početak bude ono pravo :*

    OdgovoriIzbriši
  4. @Maybe - draga, ne brini, držim se, jaka sam ja. ;)
    @Tatjana - tako je, baš tako, i nikako drugačije.
    @Biberlee - :** bit će baš onako kako si zaželjela...
    @D. - hvalaaa... :)

    OdgovoriIzbriši